Nee, zeker niet als je al problemen hebt om in slaap te vallen.
Nope, ik kan niet met oordoppen slapen.
Het boeit mij 0 als iemand een nieuwe ava heeft. Ik denk even 10 sec wie is deze chick. En dan oh… zij en dan ga ik verder met mn dag.
Nee helaas niet
Vind vogelgeluiden echt gezellig en mis ze hier in de stad. Elke keer weer blij als ik vogel hoor.
Vind alleen dat hanen gewoon niet in een dorp of stad horen maar op een boerderij, niemand die blij wordt van het geluid…
‘Oh… zij’
Haha
Haha dat gekrijs van die klote meeuwen gaat dwars door die oordoppen heen hoor. En ik hou van vogels en hun geluiden, maar iedere ochtend wakker worden door 20 van die kut meeuwen die een geluid maken alsof ze elkaar afslachten word ik niet heel blij van.
Ben tenslotte zelf een vogel
Duiven maken zo’n eentonig fuckgeluid en als je er eentje hebt gehad die maanden achter elkaar probeert een nest te bouwen op je balkon, dan ben je ze wel zat.
Gelukkig maar
Ohhhh zo verschrikkelijk. Ik hou van vogelgeluiden en wordt er ontzettend vrolijk van. Mijn oude slaapkamer grensde aan een groot meer en ELKE OCHTEND om 4.30 begonnen alle ganzen daar los te gaan. Wat een herrie zeg, daar kon geen oordopje tegen op.
Moeder/vaderdag is eigenlijk ook een gek toneel stuk he.
“Bedankt dat je me op de wereld heb gezet waar ik nooit om heb gevraagd en dat je me opvoed wat letterlijk gewoon je taak is als je kinderen wilt , hier heb je troep als blijk van waardering”
Ja jemig. En hoezo horen die daar niet? Je hoort daar zelf niet vriend.
Ik heb haar video’s heel vaak als achtergrondgeluid. Ben helaas nog steeds geen classy lady
Zwanger zijn en kraambezoek lijkt me beide echt stom. Heb ik echt geen zin in. Maar we willen wel een kind.
Moet je je huis en jezelf fatsoeneren en leuk op zitten terwijl er net een baby uit is gekomen. Nemen ze allemaal een troepje mee waar je niks mee gaat doen, maar het zag er schattig uit. En inderdaad mensen die je nooit ziet of spreekt die ineens allemaal perse willen komen.
Misschien ben ik wel anti sociaal ofzo. Maar ik wil gewoon in rust wennen aan de situatie en bijkomen van de bevalling. Maar kan ook niet een half jaar later op een familie verjaardag verschijnen met m’n kind dat niemand eerder heeft gezien.
Oh dat werkt niet. Mijn (schoon)ouders weten niet hoe je een geheim bewaard. Als je iets verteld, weet de rest het al voor je klaar bent met je verhaal.
Maar je kunt familie of wat meer vage kennissen toch gewoon op een zondagmiddag in 1x uitnodigen? In groepjes die elkaar al kennen ofzo. Bijv. collega’s, buren, zijn familie, mijn familie, dan ben je daarna ook klaar en niet dagelijks bezig met mensen over de vloer. Tenminste hoop dat dat wel weer kan als ik ben uitgerekend.
Dat lijkt me ook weer vreselijk intensief. Zo veel mensen bij elkaar waar je dan ook nog een gastvrouw voor moet spelen. En je hebt altijd dat bepaalde mensen dan niet kunnen en alsnog los van de rest komen.
Dit is even voor Corona, maar een kennis van mij heeft dit gedaan. De eerste week alleen haar (schoon)ouders, (schoon)zussen en beste vriendin langs laten komen en toen het kind 40 dagen oud was een groot kraamfeest gegeven voor de rest. Ze vond dat veel fijner omdat ze toen wat meer gewend was en het een leuk feestje was
Ik zet dan gewoon wat beschuit met muisjes klaar en een thermoskan koffie en ze zoeken het maar uit. Snappen ze ook wel dat ik niet de beste party planner ben op dat moment. Zou dit ook niet in de 1e week doen( dan alleen de gezinnen).
Of ik vraag de (schoon)moeder wel of ze willen helpen haha.