Impopulaire meningen #3

Maar die logica volg ik niet. Je spoelt dan toch door met de deksel erop? Dan moet je die weer optillen om te zien of er geen remsporen zijn.
De functie van de deksel is zodat spetters niet alle kanten opvliegen bij het doorspoelen namelijk.

5 likes

Haha ja dat zal wel maar ik vind dicht gewoon netter staan, dat is alles. Geen last van rondvliegende spetters eigenlijk :stuck_out_tongue:

1 like

Eigenlijk moet de wc zo’n pedaal functie hebben om deksel/bril open en dicht te doen.

59 likes

Omg wat een goed idee

5 likes

Eens in de zoveel tijd moet ik zo nodig plassen dat ik niet doorheb dat ik op een dichte klep ben gaan zitten, zo vies altijd haha. en meteen stoppen lukt dan of niet of het is toch al te laat want alles is al zeiknat

8 likes

Ik vind visgraat juist heel mooi qua vloer

45 likes

Ik doe die van de badkamer altijd dicht, omdat ik erop zit als ik mijn tanden poets, en daar ook een bad/wastafel etc in de buurt is.
Van beneden laten we vaak open, maar ik vind dicht ook wat mooier staan.

Lekker boeiend weer haha, maar ik wou ook mn zegje doen :laughing:

5 likes

Aangezien heel Nederland dat in z’n huis heeft liggen denk ik niet dat dat echt een impopulaire mening is

8 likes

Of Japanse toiletten importeren met allerlei functies. Verwarmde wcbril klinkt naar maar het was in werkelijkheid geweldig. Ik mis het

11 likes

Ander verhaal, maar wat ook zo goor is, is als je zooo nodig moet, gelijk gaat zitten en dat dan de bril omhoog staat. Donder je bijna de pot in maar je kan niet meer opstaan om de bril naar beneden te doen omdat je al mega veel plast. Brrr🤢

32 likes

Hahaha ja dat voelt dan alsof je ook meteen een halve meter naar beneden valt ofzo

9 likes

Wij gaan serieus een Japans toilet nemen als we de badkamer gaan verbouwen haha. Ik vond de verwarming idd top maar nog meer de was- en droogfunctie. Geen wc-papier meer nodig en het is een stuk hygiënischer :+1:t2:

5 likes

Hier wel hoor inclusief stalen deur

2 likes

Je telefoon en toetsenbord en vrijwel alles in je huis bevatten sowieso al miljoenen poepdeeltjes, die vliegende poepspetters zijn echt een soort mythe geworden heb ik het idee

6 likes

Ik vraag me altijd af of al die mensen dat nou echt vinden, of dat ze dat gewoon graag roepen om te laten zien hoe ~uniek~ hun smaak is.

9 likes

Groetjes terug vanaf mijn grijze bank en kamer vol Ikea meubels!

6 likes

Clichés zijn altijd al in geweest. Ga ik van uit.

3 likes

Er zijn wel vrij veel van dit soort onderzoeken geweest waarvan de meeste ook debunked.

O ik zie nu dat jouw artikel nieuwer is en specifiek over corona gaat, maar dat is weer een beetje een andere kwestie natuurlijk dan alleen de vliegende poepdeeltjes. Ja die zijn er, maar die zijn in feite overal.

1 like

Schoonmaken is een fijne hobby.

6 likes

Dit motto heeft sinds Corona wel wat aan kracht verloren maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat een bepaalde dosis aan bacteriën gewoon goed is voor je immuunsysteem :v:

9 likes