Die hadden ze op mijn opleiding, er was daar een heel deel van het gebouw ingericht voor het belijden van godsdienst. Dus er was een ruimte ingericht als kerk, een als moskee en een als synagoge. Er kwam daar alleen nooit iemand en ik had daar ooit een vergadering en toen ontdekt dat je daar van die luxe toiletten had, heel chill!
Ik vind het terecht dat Melinda Gates de helft van het vermogen van Bill Gates krijgt en helemaal niet âdomâ dat hij niet met huwelijkse voorwaarden is getrouwd. Ze hebben dat vermogen samen opgebouwd dus ik vind dat ze daar recht op heeft.
Hoe is dit impopulair?
Nou, je hoort nu anders overal hoe âdomâ het wel niet is dat hij geen huwelijkse voorwaarden heeft en zij er âmet ZIJN geld vandoor gaatâ.
Vind dat behoorlijk tekenend.
Dat vraag ik me ook af. Hoe kun je hier anders over denken?
Dit is vooral een impopulaire mening onder mannen gok ik. Voor vrouwen is het een redelijk normale mening.
Wat is trouwens âde logicaâ aan extra moeten betalen als 1 persoon op een tweepersoonskamer?
Wat kost het het hotel extra dat er 1 persoon slaapt?
Ik moest het zelf ook even opzoeken, ik dacht eigenlijk dat die toeslag gewoon betekende dat je de hele kamerprijs moest betalen maar je moet dus echt extra betalen. De reden is dat je minder uitgeeft in een hotel als 1 persoon dan met 2 personen, dus bijvoorbeeld in de bar of het restaurant. Wat een onzin.
Omg je zou zeggen dat het goedkoper is, wat stom dat dit bestaat.
Ik heb werkelijk nog nooit wanneer ik met zân 2en in een hotel sliep ook maar iets besteed in het restaurant of de hotelbar
Dat is normaliter toch een toeslag bovenop de prijs per persoon die je betaalt bij 2p? Dan is het niet zo gek toch want je houdt wel 2 slaapplekken bezet in je eentje.
Of zie je ergens dat je een toeslag moet betalen bovenop de kamerprijs voor 2p? Dat lijkt me idd belachelijk maar geloof niet dat ik dat ooit gezien heb?
Dit dacht ik ook
Capaciteit neem ik aan. Je bezit een ruimte waar ze 2 kwijt kunnen, snap het opzich wel.
Nee meestal betaal je in een hotel een vaste prijs per kamer en betaal je in je eentje nog een toeslag bovenop die vaste prijs. Dus in je eentje is het echt duurder dan samen.
@Zemraluani, wat @Nefertiti zegt inderdaad. Ze hebben dezelfde kosten voor een persoon als voor twee personen (linnen, schoonmaak etc.), maar er wordt naar alle waarschijnlijkheid minder aan verdiend. Niet iedereen gaat inderdaad naar het restaurant/de bar, maar heel veel mensen boeken bijvoorbeeld wel het ontbijt erbij.
Kun je eigenijk niet gewoon boeken alsof je met zijn 2 bent�
Nee dan ben je nog steeds duurder uit. Als je met zân tweeĂ«n gaat ben je pp goedkoper uit, maar totaal is het alsnog duurder.
Toch?
Huh ik dacht dat dat juist het hele punt was, dat je in je eentje onder de streep duurder uit bent dan twee mensen samen?
Ja omdat je met zân tweeĂ«n de kosten deelt toch? Maar de kamer is nog steeds duurder dus:
300 euro voor 1 kamer 1p
350 euro voor 1 kamer 2p = 175pp
Tenminste, zo zie ik het vaak
Oh ik dacht dat er bedoeld werd
350 euro voor 1 kamer 2p
375 euro voor 1 kamer 1p omdat er toeslag bijzit omdat je alleen bent
Dus echt onder de streep duurder, niet per persoon. Maar snap het ook niet meer nu haha
In mijn ervaring is dat dus niet maar ik weet nu ook niet wat de waarheid is haha.
Naar mijn idee is het nog steeds goedkoper als je alleen bent, maar relatief duurder, als dat logisch klinkt. Je zou verwachten dat een kamer dubbel zo duur wordt zodra je met twee mensen verblijft ipv één, maar dat is niet het geval. Daarom is het voor 1 persoon relatief een stuk duurder ondanks dat de kamer net iets goedkoper is.
Maar geen idee of dat waar is. Sorry voor de verwarring haha.