Heb je er dan 1 voor je gezicht en 1 voor de rest van je lichaam?
Eerst gezicht en dan de rest. Ik zeep me dan altijd in en dan spoel ik het goed uit en dan down under. En dan in de was natuurlijk.
Deze poll zegt niet heel veel qua uitkomsten haha, het laat alleen zien of er op dit forum meer mensen uit het westen komen dan uit België bijvoorbeeld haha. Je vergelijkt niet de regio’s met wel of niet washandje gebruiken
Oh ja shit. Ik faal echt in polls.
Herkansing.
- Ja - westen
- Nee - westen
- Ja - noorden
- Nee - noorden
- Ja - oosten
- Nee - oosten
- Ja - zuiden
- Nee - zuiden
- Ja - België
- Nee - België
- Ja - ander land
- Nee - ander land
0 stemmers
En nu issie ook nog anoniem
Leek me wel zo fijn voor de privacy uiteindelijk. Maar stiekem kon ik het eerst niet vinden hoe ik het niet-anoniem kon maken.
Ik heb een identiteitscrisis
Kom ik uit het westen, noorden, idk wat is het midden?
Moeten we de optie Woerden toevoegen?
Nee woon heel ver van Woerden
Mentaal gezien vooral.
Ja same!
Ik heb echt geen idee welke regio. Het midden denk ik
Officieel wel bij West-Nederland volgens t Rijk haha
Maar bánh mì hoort helemaal geen hard droog broodje te zijn. Het is traditioneel juist heerlijk fluffy brood met een dun, krokant korstje. En de wortel hoort crispy en gezuurd. En en…
Oh klinkt goed
nou nogmaals ik vind het wel heel lekker, maar kon me wel vinden in 1e bericht. Bij deze plek zijn ze wat droger. edit bedenk me nu, met droog bedoel ik missh hard
Zit net naar hun insta te kijken en dit lijken hele fluffy broodjes https://instagram.com/boguettenl?igshid=ayb37qxyoaf6
Begin nu te twijfelen of ik net niet steeds pech had (wel paar x net beginnende mdws etc geen idee of dat meespeelde)
Ik ben misschien een enorme tatta maar dit lijken op de broodjes van een hema hotdog had iets anders verwacht.
Ja ik had ook meer zoiets verwacht na alle lyrische verhalen:
Dat ziet er wel goed gevuld en smaakvol uit.
Wie weet tref ik ooit een zaak die het zo maakt, maar ben ook weer niet zo’n fan van het hele concept stokbroodje met vulling trouwens dat ik er moeite voor ga doen.
Ik neem altijd de vega bij deze zaak en daar zit een lekker sausje op! Die is dus ook niet zo droog. Mijn broodjes zijn ook altijd lekker luchtig, dus misschien heb je echt pech gehad? Maar ik twijfel nu of ik ze niet bij dat Vietnamese zaakje ernaast heb gekocht…
Love banh mi en eet het best vaak maar het is gewoon stokbrood met een Vietnamese vulling. Als je broodje droog en hard is dan is het brood oud haha.
Måns Zelmerlöw is mijn BEC. Ik vind hem kut en zijn songfestivalinzending ook.
Ik vind het ook gewoon niet kunnen dat hij in 2014 nog homofobe dingen zei op tv en in 2015 het songfestival won, en nu zowat elk jaar weer overal wordt uitgenodigd.