Impopulaire meningen #3

Ik begrijp echt het fenomeen “buitenkleed” in de tuin niet. Dat wordt toch snel vies of verkleurd? En met regen e.d. droogt het eronder toch niet goed, krijg je niet vet schimmel eronder? Of houden mensen dat ding binnen en rollen ze het elke keer als ze in de tuin willen zitten pas uit?

25 likes

Ik vind het ook zooo lelijk, haal gewoon die tegels uit je tuin!! Hoef je ook geen gaar kleed.

14 likes

Ja eens, ik vind het ook stom dat de “zithoek” in de tuin helemaal vol moet met “accessoires” en frutsels (zoals een kleed!) alsof het precies je woonkamer is. Het is een tuin, lekker met je blote voeten in het gras of op je terras en knal er gewoon mooie bloemen en planten in!!

52 likes

Volg een kennis op insta, ze post bijna iedere dag, al een jaar of langer, ongecensureerde borstvoeding selfies. Niks mis mee, borstvoeding is normaal. Maar iedere keer de tekst eronder met “lekker slurpen”, “tijd voor de tiet!”, “tietuh”, “heerlijk aan de tiet” en dan neemt ze de foto altijd zo dat het kind recht in de camera kijkt met de tepel in haar mond. Ja sorry ik vind het cringe. Ik weet inmiddels volgens mij beter hoe haar tepel eruitziet dan die van mijzelf. Niks mis met het doorbreken van het taboe borstvoeding, maar waarom zo’n hele show ervan maken?

36 likes

image

En dan een tuinschilderij aan de muur met een dier of buddha.

22 likes

Of een foto van het favoriete plekje in Spanje. “Zo lijkt het net alsof we er op dit moment zijn!! Hihi.”
Gewoon nee.

1 like

Mooi. Net echt.

43 likes

Om het echt te doen lijken moet je eigenlijk een foto hebben met tegeltuinen en daartegenover een grasveldje aka honduitenlaatplaats waar een hond loopt te schijten maar de eigenaar de boel niet opruimt.

6 likes

Of een douche gordijn van Ali haha

26 likes

Familie van mij had een toiletpot in de tuin. :upside_down_face:

Haha geweldig account.

En ik heb toch geen zin om al die kussens en frutsels weer op te bergen ook?! Dus een kussen op de bank en dan een kussen voor je rug plus een schapenvacht. Doeiiii
Je weet hier toch nooit wanneer het gaat regenen

4 likes

Om te gebruiken of als decoratie?

1 like

Als ‘decoratie’ met een plant erin.

2 likes

Ik zag gister een kennis op instagram voorbij komen en die had als onderschrift even lekker borstje drinken.

Ik werd helemaal pissig om het woord borstje :sweat_smile::joy:

27 likes

Wow, roodborstje (de vogel) is het enige woord waarin dat toegestaan is :angry:

3 likes

Haha inderdaad :joy: het zijn gewoon borsten, tieten, memmen, meloenen, what ever. Maar borstje of tietje gewoon nee :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Deze valt in dezelfde categorie als het ‘melkje doen’ die ik regelmatig bij een kennis zie.

6 likes

Vreselijk :sob: Ik snap random woorden verkleinen sowieso al niet. Outfitje roept helemaal woede bij mij op.

1 like

Oh my godddd, is dit het dansjes en drankjes doen voor baby’s :roll_eyes:

14 likes