Impopulaire meningen #3

Melkjes en poepjes doen met de liefste mammie!

Trots op mijn vrouwtje en kleine prinsesje. :crown: :ballet_shoes:

6 likes

Oh of van die moeke’s die het over vloeibaar goud hebben :nauseated_face: Doe éven normaal.

7 likes

Daar bedoelen ze zeker geen bier mee?

26 likes

Als dat toch eens uit je tieten zou komen hè

23 likes

Ik vind ‘je hebt mooie ogen’ echt het stomste compliment dat je kan geven, zo basic ook.

13 likes

Beter dan “je kijkt zo geil” :sob:

3 likes

Haha ohhh ik zat er juist over te denken een leuk tuinkleed te kopen voor onder m’n nieuwe tuinset :crying_cat_face:

1 like

Lekker doen. Het staat in impopulaire meningen, omdat er juist een hoop mensen zijn die het wel hebben.

Ik heb er ook 1 trouwens. Het gaat niet schimmelen eronder en ik laat hem altijd de hele zomer liggen. Ergens in de herfst rol ik hem op en zet ik hem in de schuur. Heb hem liggen op het stukje terras dat ik nog heb (rest is gras en planten) onder m’n tafel, omdat ik het er leuk uit vind zien en omdat ik dan m’n blote voeten niet verbrand. Het scheelt nogal wat hitte ten opzichte van de tegels. En die laatste tegels worden nog vervangen voor hout volgend jaar, maar geen terrasje onder tafels en stoelen zit niet heel chill.

7 likes

Aww smaken verschillen! Ik vind het soms leuk om gewoon een irrationele ergernis in dit topic te plaatsen, idd juist omdat het duidelijk impopulair is omdat ik het echt overal zie tegenwoordig. Voel je niet aangesproken door mij hoor, hoop dat je straks superblij bent met je tuininrichting, dat is wat telt toch :slight_smile:

1 like

Ah zo lief! Haha nee hoor als ik een kleed wil dan doe ik dat. Het is alleen wel vaak zo dat als iets leuk is het later ineens niet meer kan en dan maakt De Gladiool een post over hoe suf het is :grinning: (lang niks meer van Gladiool gehoord, waar zijn die gebleven).

4 likes

Vorig jaar ofzo kreeg ik van iemand een gedicht op Hinge en het begon superlief (hij deed enter na elke zin) maar daarna… het ging zo:

Je lippen zijn zo vol en mooi

Ze glimmen als parelmoer

Je lippen zien eruit

Alsof je pijpt als een hoer

Eeeh oke (dit was echt na ee kwartier ofzo dus niet iemand met wie ik grappen aan het maken was ofzo)

21 likes

:face_with_raised_eyebrow::nauseated_face:

1 like

Ik vind muggenbeten leuk. Ik vind het leuk dat ik er aan kan krabben… en het doet me ook denken aan de zomer, geeft me hetzelfde gevoel als de geur van zonnecrème.

7 likes

nehhhhhhhhh dat kĂĄn niet :smiley:

4 likes

wie de fuck houdt er nou weer van JEUK

6 likes

Jeuk niet, maar het gevoel tijdens het krabben zorgt 1 sec lang ff voor een mini orgasme haha.

16 likes

Ja alsje zo lekker krabt dat je oren helemaal gaan suizen/je je bloed “hoort” stromen. Heeerlak

Ja ik vind dus het krabber er aan leuk !!

Ik vind het dus heerlijk om schoon te maken in huis. Ik kan er intens van genieten om lekker een vlogje op te zetten en voel me altijd zo voldaan na de tijd. Mede daardoor zou ik ook nooit een halve dag extra gaan werken. Mijn man vind het soms echt irritant, omdat ik alles zelf wil doen (ja, geen grapje).

4 likes