Impopulaire meningen #3

Wil je hier ook langskomen? Ik moet nog zo veel doen maar heb er zoooo’n hekel aan haha.

3 likes

Ik denk er overna😆

1 like

Haha heerlijk, het concept zoete aardappel

42 likes

Door dit topic zie ik echt mensen voor me die dagelijks uren stofzuigend rondlopen terwijl ze tussendoor als snack paracetamols kauwen en af en toe even naar buiten gaan om zich lek te laten prikken door muggen :joy:

13 likes

Haha het concept :joy:

3 likes

Ben ik het echt mee eens. Ik kom tegenwoordig veel in het Oosten des lands en dat vind ik toch ook zo prachtig. Zoveel koeien en paarden en veel groen. En een deel van mijn familie komt van een ander continent en als ik daar ben zie ik de magere koeien en dan kom ik terug inNL en zie ik onze vette glanzende koeien en voel ik me ook zo trots.

Edit: ik schrijf heel vaak koeien in deze post

22 likes

Ik heb vanmiddag het boek van Bas Smit & Nicolette van Dam besteld.
Dus ik deel je mening.
Vorig jaar verplicht in NL op vakantie geweest, maar vond het fantastisch.

1 like

Ahh ik love deze impopulaire mening.
Daarop aansluitend:
Ik ben echt superblij dat we in Nederland alle seizoenen hebben, love de regen, love de sneeuw, love de zon, ben wel minder fan van de wind.

15 likes

Ja precies! Ik kan ook nooit kiezen welk seizoen mijn favoriet is, want ze hebben allemaal wat! En daarnaast houd ik van 35 graden, maar ik vind min 10 ook heerlijk!

4 likes

100% :drooling_face:

2 likes

Ik ook, maar net dat maakt het minder leuk dat we de lente lijken over te slaan maar herfst-winter-herfst hebben :wink: Wel met groene natuur nu gelukkig.

2 likes

Wilde net zeggen: hádden we maar 4 seizoenen. Dan wist je waar je aan toe was.
Ik zou liever altijd 30 graden hebben dan dit onvoorspelbare gedoe wat we nu hebben. Voorspelbaarheid van het weer zou boven 4 seizoenen gaan voor mij.

7 likes

Ik heb in een gebied zonder duidelijke seizoenen gewoond en al was het leuk dat ik de weer apps niet hoefde te gebruiken vond ik het vet saai. Ik ben toen in de herfst ook speciaal op vakantie geweest zodat ik de verkleurende blaadjes kon zien. Maar ook in de lente kan ik zooo genieten van de knoppen aan de bomen en dat de omgeving compleet veranderd. Aan het einde van de winter snak je daar gewoon naar.

10 likes

@Boommm @anon22402465
Ik vind dus dat afgelopen lente gewoon een prima lente was, misschien de afgelopen 2/3 weken meer regen dan we gewend zijn, maar het is de afgelopen 3 weken ook echt heel zonnig geweest, ik werk 3 dagen per week buiten en ik merk echt dat het lente is aan het weer. Ik heb trouwens half april ook al een jurkje zonder panty aangehad, toen was het ook een week heel warm.
En inderdaad, dat alle planten en bomen uitlopen vind ik ook superleuk om te zien.
Ik vind ook dat het Nederlandse weer enorm ondergewaardeerd wordt door de bewoners van het land.

20 likes

Haha moest aan jou denken, check deze:

Er groeit een extra ledemaat uit me. :mosquito:

5 likes

Welk deel van je lichaam is dit, ik zit er echt naar te gluren alsof het een Escher is :joy:

7 likes

Pols toch?

2 likes

Als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan

11 likes

Hahaha het is idd m’n pols, je kijkt tegen de binnenkant aan zeg maar.

1 like

Whaha, ik dacht dat het een hele rare knie/knieholte was.
Zit nu naar mijn eigen pols te kijken in deze hoek, dat zijn van die plekken waar je nooit naar kijkt :joy: :joy:

4 likes