Ik zie een vagina
Hoe moet ik hier een vagina in zien hahaha
Twee schaamlippen haha
Maar… twee schaamlippen met daarboven niks? Open ruimte? Een knieholte kan ik nog begrijpen, maar schaamlippen? Waar is de rest van het lichaam dan haha.
Can’t unseen nu.
Ik zag eerst een blote buik van iemand die gebogen staat.
Das wel een bescheiden vaginaatje
OMG nu zie ik dit ook, wel echt met knap ingehouden buikspieren, maar ik zie het whaha.
Misschien kan mijn pols de nieuwe gestreepte jurk worden. What do you see?!?!
Nou dat is het ook echt gewoon instant hoor. Ik zou er zo snel mogelijk een financieel slaatje uit slaan als ik jou was
Lekker krabben
Hahaha ik moet echt lachen om je vette glanzende koeien
Dit lijkt me, vooral op dit forum wel een impopulaire mening. Ik houd van die kant en klare aardappelgratin die je alleen ff in de over hoeft te gooien.
Oh nee ik ben het hier 100% mee eens
Sowieso is op dit forum kant en klaar al niet populair en ik las ook dat aardappel anders dan zooo goor was enzo. Ok dat vind ik ook een stuk minder maar dit vind ik echt chill! En dn doe ik er gewoon nog een schoteltje ovengroenten bij en klaar.
Lijkt me prima als bijgerecht!
En om het nog lekkerder en ongezonder te maken een beetje kaas erover
Ja haha love it, heb er al wel eens buffelmozzarella overheen gedaan, of gewoon geraspte kaas, en deze is heel chill om er als allerlaatst nog overheen te raspen.
Vind trouwens wel dat ie echt goed gaar moet zijn. Een vriendin van mij wil die aardappelschijfjes altijd vrij hard houden. En heb het ook wel eens in een andere kleine ovenschotel gedaan met kastanjechamignons courgette, en uienringen en zo in de oven gezet.
Ik vind dit ook heel lekker
Ja heeeeerlijk
Zo lekker dit!