Ik ben 100% pro vaccinatie en heel blij dat het loopt, maar vind het stiekem vrij saai om elke dag berichten te krijgen/lezen/ te horen wie(ns ouders/zussen/broers/tantes) nu weer gevaccineerd is/mag gaan worden. We komen allemaal aan de beurt, het is niet speciaal meer
Ik ben echt verslaafd aan de liedjes van Olivia Rodrigo
Ik vind haar zo leuk!!! Ben ook echt blij dat ik een nieuwe vrouwelijke artiest heb gevonden, mijn spotify bestaat voornamelijk uit mannen.
Brutal is zo goed. I’m not cool and I’m not smart and I can’t even parallel park!
Good 4 u.
Ik oooook
Ik vind blauw bloed echt een heerlijk programma. Zelfs mijn moeder vindt dit gek.
Ik vind het ook echt leuk, kijk het altijd met mijn vader. Mijn moeder begrijpt daar ook niks van
had ik je al verteld dat ik nu helemaal fully vaccinated ben?
You BETRAAAYED me, and I know that you’ll never feel sorryyyy
Heerlijke meezingers allemaal
ik zet as we speak good 4 u nog eens op, love it!
Behalve dan dat het wél heel speciaal is en een bijzonder voorrecht dat we hier allemaal binnen nu en korte tijd een vaccin kunnen krijgen als we dat willen en kunnen.
De hele aanpassingen van suiker in frisdranken ed hoeven van mij niet. Tenminste niet op deze manier; suiker vervangen door zoetstof. Vind dat echt een vieze nasmaak hebben. En als ik al frisdrank drink dan wil ik gewoon echt suiker.
Ja precies en ik denk dat het ook helpt bij mensen die twijfelen, als ze om zich heen zien dat anderen wel voor het vaccin gaan.
Hahahahaha die hashtag. Sorry willempie ik wil je niet knuffelen.
Ha, ik zit hier ook al over na te denken. Wil eigenlijk die van Geert Wilders namaken!
Ja gatver taksi sugar free is echt zo smerig
Of crystal clear: het sap van de duivel
crystal clear is the worst of both worlds, geen verfrissend water maar ook geen lekkere frisdrank
Ik heb niet zoveel met muziek. Ik luister het af en toe graag en ik vind veel nummers mooi. Maar ik “voel” de muziek niet zoals sommige mensen dat lijken te doen. Ik luister ook vaak dezelfde nummers en heel vaak vind ik het fijn om helemaal geen muziek aan te hebben.
Nou en dat is nog een belediging voor mondwater. Dat heeft tenminste nog pit. Die nasmaak van cc is ook zo vies muf