Die met prik vind ik wel lekker😳
Ik dronk laatst Pepsi en proefde meteen dat er iets niet in de haak was. Wat zijn die zoetstoffen toch smerig
Hopelijk gaat dit hem zo’n moeilijk hard knietje opleveren dat het hem, na een tergende periode van langzaam afstervende ballen, uit de genenpoel verwijdert.
M’n kind ook en ik ben er nu al schijtziek van
Ik ga dit eens proberen, vind gratin megalekker maar echt te lui om te maken. Is deze specifiek het lekkerste?
Absoluut, vooral als je er zelf nog wat geraspte kaas overheen doet!
Wow ik vraag me af of dit de meest impopulaire mening ooit gedeeld is in dit topic
Ahw nee dit wil ik niet lezen. Ik wil binnenkort een vriendin gaan vragen als ceremoniemeester en vind het al zo spannend of ze ja gaat zeggen haha
Door @Gelatelli kom ik op deze: ik vind André Rieu echt tof en ik zou echt heel graag een keer naar een concert van zijn orkest willen
ik denk dat als mn werk oid kaartjes zou hebben ik ook wel zou gaan!!
Ik vond het ook heel spannend toen wij onze ceremoniemeesters gingen vragen omdat veel mensen het niet leuk vinden. Maar oprecht gewoon mensen vragen, nee zeggen kan altijd en mensen die van organiseren houden vinden het meestal juist heel leuk!
Ik ging (pre Corona) elk jaar naar zijn concert en ik kan het je zeker aanraden
Ik vind Dr. Martens lelijk, en dan met name onder een zomerjurkje. Ik had gehoopt dat die trend dit jaar wel weg was, maar helaas. Al die meisjes met super leuke luchtige zomerse jurkjes en dan van die enorme kisten eronder. Het lijkt me daarnaast ook mega warm met dit weer.
Die versie met het knutselen lijkt me echt vreselijk. Dat vind ik eigenlijk een betaling waard.
@Pippi ik vind docs An sich vaak niet per se lelijk, soms wel een beetje te lomp. Maar vind het vooral saai dat iedereen dezelfde combinatie van fladderjurkje en Dr Martens aantrekt
@soleado ik vind het echt extreem leuk dat twee vrienden me daar onlangs voor hebben gevraagd. Tenzij het in de lijn der verwachting ligt dat je een soort bridezilla wordt vindt jouw vriendin dat vast ook!
Oké dat stelt me gerust Wij zijn zeker niet een bridezilla stel haha en willen twee mensen vragen voor de rol (zij zijn ook bevriend met elkaar dus dat scheelt).
Het is zeker warm maar ja draag ze nu ook want waterdichte schoenen voor als ik op het werk mensen moet wassen. Ik heb geen vaste afdeling anders had ik wel crocs of zo op mijn werk achtergelaten
Ik vind het helemaal niet erg om voor een app te betalen.
Ik ook niet, mits het geen abonnement is.
Haha precies dit. Beetje mensen vertellen wat ze moeten doen en wel NU NAAR BINNEN