Impopulaire meningen #3

Samen lekker hiken :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ook :sob: en zomerkleding vind ik ook niets

2 likes

Ik was net alweer aan het kijken naar wintersportadressen voor volgend jaar :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ja die snap ik! Ik zou zo graag ook op wintersport willen maar ik schrik mij kapot van de prijzen.

Liever Herfst dan winter. In de winter stormt het juist altijd zoveel in NL en er valt toch nooit sneeuw.
Vind de aanloop naar de herfst dan het leukst want als alle bladeren weer afgewaaid zijn en het gaat regenen en stormen is de pret alweer voorbij.

6 likes

:sob::sob:

1 like

Ah joh! Jullie blijven tenminste als Nederland overstroomt droog!

1 like

Ja das waar haha :joy:

Jij bent af!

5 likes

Ooit hadden ze het hierover op america’s Next top model en Tyra Banks legde uit hoe je dan wel moest lachen. Heb dat echt zo lang geprobeerd te doen :sob:

Had hier nog nooit van gehoord, maar ben bet helemaal met je eens!

1 like

Dat is niet helemaal waar… Ik woon in een nieuwbouwwoning en die is heel goed geïsoleerd, maar ook hier heeft de meter 29 graden aangetikt. Een goed geïsoleerd huis houd de warmte vooral heel goed vast, dus als het warm is binnen dan blijft het vooral heel lang warm.

In de winter is het een voordeel maar in de zomer helpt een goed geïsoleerd huis dus niet echt.

9 likes

Ik vind dat vaak iets heel schattigs hebben. Misschien omdat het iets kinderlijks heeft?

Hoe hoog ik m’n bovenlip ook optrek er valt geen mm tandvlees te zien. Maar ik vind het per persoon heel verschillen of het leuk staat of echt storend kan zijn.

Ik ken het als een ‘gummy smile’.

2 likes

Jaa vind ik echt iets oprechts hebben.
Zag ooit een programma waarbij iemand een make-over kreeg en het programma een beetje van haar tandvlees wilde weghalen. Dat deed ze dus niet en ze had gelijk ook!

2 likes

Ik vind spleetjes tussen voortanden zó leuk. Maar lijkt bijna niemand anders ook te vinden

8 likes

Is het niet een van de zeven schoonheden? Beetje achterhaald concept, maar blijkbaar niet super impopulair haha.

ik vind diamanten echt super saai en snap ook niet waarom een ring met diamant het ideaal is (voor trouwen)

30 likes

Vond ik ook! Daarom heb ik een verlovingsring met een robijn :heart_eyes:

5 likes