Hahaha het enige wat ik moest doen was zorgen dat de goede mensen op de juist foto/boot stonden/zaten.
Dus ik alleen maar van HEE JIJ WEG DAAR!!! IK ZIE JE WEL! Daarna gewoon weggetrokken.
Hahaha ik zie nu voor me dat je dit tegen een opaatje roept die een beetje beduusd op de verkeerde plek op de foto staat.
Hahaha ja anders stond diegene bij de verkeerde fam dat is natuurlijk super random š„²
Hier de foto van mijn fam maar oja plus die ene persoon uit jouw fam (dus niet eens verkeerde āplekā maar hele verkeerde foto).
Was geen opa trouwens haha
Ik vind dit nog erger dan een vriendin die vond dat alle vriendinnen (die ontzettend verschilde qua lengte, kledingmaat, huidskleur, lichaamsvormen etc.) allemaal hetzelfde vodje zouden moeten dragen op een trouwerij.
Jeetje dan ben je gewoon een gratis wedding planner
Als ik dit lees ben ik blij dat ik niet de behoefte voel om te trouwen. Lijkt me echt verschrikkelijk, zoveel regelen en dingen die ābij een bruiloft horenā.
Dat mag je gewoon zelf weten. Iedere bruiloft is anders.
Ik werd als ceremoniemeester aangesproken door de verhuurders van de hotelzaal, dat er diverse items uit de feestzaal en centrale hal gestolen waren door de gasten, ik moest camerabeelden bekijken en de personen (die ik niet kende) erop aanspreken, op de feestavond zelf.
Bleek om een grap te gaan van een aantal vrienden van t stel, die hadden allemaal vazen met bloemen en ballonnen etc voor de hotelsuite gezet, gelukkig, maar voelde me wel ff heel naar dat ik ze moest opsporen en aanspreken wat er precies de bedoeling was van de diefstal .
Ik hoop dat Nederland er de eerste ronde gelijk uit ligt
Ik hoop dit voor Belgiƫ
Ik heb een keer een bruiloft gehad waarbij bij de uitnodiging 6 kantjes met regels zaten wat mensen wel of niet mochten dragen en doen tijdens de ceremonie en het feest.
Dan ben je dus blijkbaar heel bang dat je familie/vrienden in hun oude kloffie komen en zich niet kunnen gedragen of zo? Haha vond het in ieder geval heel bizar.
Bij de uitvaart van mijn oom had familie van zijn kant echt belachelijke kleding aan. Korte roze broek, teenslippers, gekleurd shirtje. Het was niet extreem warm en verder droeg iedereen donkere kleuren. Sindsdien snap ik dress codes, je kan mensen helaas niet altijd op hun kledingkeuzes vertrouwen.
Jaa ik snap dresscodes zeker! Ik heb bijv zelf een quinceanera gehad toen ik 15 werd en ik had daarvoor ook een dresscode op de uitnodiging. En zelfs dan houden mensen zich er niet altijd aan.
Maar om mensen bepaalde kleuren te gaan verbieden, of te bepalen hoeveel en welke sieraden ze om mogen, zelfs kapsels stond er bij wat wel en niet mocht, haha dat ging mij echt te ver
Fuck dresscodes.
Mijn zwager kwam in strandoutfit en mijn trouwerij is nog steeds een van de mooiste dagen van mijn leven (op de allermooiste dag kwam zelfs iemand naakt? Verder vooral veel doktersjassen).
Ach wij hadden iemand in de familie die met een zwart shirt met daarop Lucifer en SATAN IS MY FRIEND naar de begrafenis van oma kwam, dus sindsdien ben ik ook niet meer verbaasd.
Edit: Nee klopt niet, hij kwam zo naar het huis van de familie, dus daar hebben we hem godzijdank nog kunnen dwingen iets anders aan te doen naar de locatie zelf.
Dat in de zomer elk recept wordt heruitgevonden mƩt barbecue saus.
Ik zou Peter Pannekoek doen.
Ik vind Chantal Janzen en The Streamers leuk. Daarnaast vind ik het jammer dat die video van Mascha niet ASMR is, gezien ik haar de fijnste ASMR stem vind hebben.