Impopulaire meningen #3

Gewoon niet trouwen, ook geen gezeik.

10 likes

Jawel hoor

4 likes

Dit zijn de leukste dagen/ feestjes, vind dat zo bijzonder en genieten altijd.

7 likes

Ik maak liever m’n doucheputje schoon dan dat ik zou trouwen :stuck_out_tongue: een trouwerij is hoe dan ook geregel, ik hou helemaal niet van dingen regelen.

7 likes

Er zijn bij ons bodyguards die kijken of je wel echt uitgenodigd bent. Die checkt dan dresscode :joy::joy: vroeger permitteerden we ons vaak om naar een trouw te gaan zonder uitnodiging of gewoon een +1 mee te brengen.
Had je een zaal van 200 man, kwamen er 300 opdagen :joy:. Nu is dat veel minder het geval

22 likes

tenor (3)
Boeiend hoe je gasten eruit zien. Als zij er niet leuk uitzien shine ik meer en ik ben op mn dag het belangrijkst

3 likes

Vrijwillig naar een bruiloft waarvoor je niet eens bent uitgenodigd :eek:

1 like

Nou mijn beste vriendin stelde voor dat ik een lijst bij kon houden hoeveel geld iedereen gaf als cadeau zodat ik datzelfde bedrag ook terug kon geven op hun bruiloft. Dat je niet per ongeluk te veel geld geeft aan iemand die dat voor jou niet over heeft :face_with_raised_eyebrow:.
Dus zij wil vast ook wel mensen wegsturen die niet genoeg geld uitgegeven hebben aan kleding.

(ter info: ik ga dit niet doen, en zij heeft helaas vanuit d’r opvoeding nogal een bijzonder financieel beeld meegekregen :frowning: )

3 likes

Maar huwelijken zijn leuk! Ale waar ik naartoe ga

7 likes

Daar kun je echt een hele serie mee maken!
De Texelse bruiloft
Verliefd op Vlieland
Trouwen op Terschelling
Aanzoek op Ameland
Scheiden op Schiermonnikoog
Rebound op Rottumeroog

55 likes

Haha heel droog dat je Rottumeroog nog noemt.

Ik zou ze kijken, tenzij de cast bestaat uit Jan Kooiman en die bruinharige meit die Nina speelde in GTST

7 likes

Ahh dat zijn altijd van die kleine rottige wc’s waar met een beetje mazzel de boot gezellig meeschommelt. Zou ik ook niet hebben bedacht om me daar chique om te kleden!

2 likes

Ik zat meer aan Jim Bakkum te denken

4 likes

Ik zie dat je oog voor kwaliteit hebt

2 likes

Ik kwam er vandaag achter dat het onder hippe dertigers “Vlie” wordt genoemd :weary:

1 like

Ik heb werkelijk geen idee wat iedereen aan had op m’n bruiloft 4 weken terug. Gewoon echt totaal niet op gelet of mee bezig geweest en het interesseert me ook echt niet. En het was een super mooie en fijne dag.

13 likes

Ik heb het idee dat ik daar al in terecht kom idd, zit in de 20 jaren maar ben erger me ineens aan alles dat m’n buren doen bijvoorbeeld. En kinderen en vogels rot op allemaal.
Oh en als er ruzie is of ik hoor geroddel buiten dan luister ik stiekem. Dit is sws de transitie naar boomer.

2 likes

Lang geleden dat ik zo walgend keek door een woord.

Grapje 3u geleden nog

5 likes

Het is toch ook leuk om je op te tutten voor iemands bruiloft? Althans vind ik. Helemaal zin in als er weer een paar doorgaan. Wss 2022 pas…

11 likes

Nouja als je zo gaat rekenen moet je misschien niet gaan trouwen. Een nette outfit kan ook al snel duurder zijn dan dat trouwens. Vooral als je niet echt nette schoenen hebt. En ja misschien kan je het vaker dragen maar genoeg mensen die niet vaker naar zo’n gelegenheid gaan.

2 likes