ben trots
Ze zijn toch ook eigenlijk best waardeloos omdat ze heel veel voorkomen maar de grote bedrijven beperken de flow op de markt waardoor de prijs keihard oploopt. En daarnaast een heel succesvolle advertentiecampagne om ze de standaard te maken bij huwelijksaanzoeken.
Plus bloed diamanten zijn nog steeds een ding. Dus idd fuck diamanten en fuck De Beers.
haha ja vind t wel bizar dat zo’n massaproduct nog steeds wordt gezien als zo exclusief, puur marketing idd
visueel zijn ze ook echt niet zo boeiend
opaal
En een witte trouwjurk en een uitgebreid feest is voor mij de definitie van een trouwhel.
Something Blue
Something borrowed
Something new
Something old
Of een huwelijksalfabet
De U van UWV daar zit men met Wim in zijn maag
De V van Vreemdgaan dat doet de bruidegom graag
De X van XXX-jes die staan onderaan ieder faceboek bericht
De Y van yes dat zal de bruid zeggen als ze alsnog voor haar menneke zwicht
De Z van Zoetermeer, waar de huwelijksnacht zal worden verricht.
En ik vind zoutlampen lelijk.
Godverdomme zeg, hoe deprimerend moet je leven samen zijn als de huwelijksnacht plaats vindt in Zoetermeer.
Dan woon ik echt nog liever 15 jaar in Bulgarije.
Ik zie jou het toch eerder maken in Moldavië.
corporate needs you to find the differences
Een land waar ik met een nederlands minimumloon behoor tot de top 5% en waar de wijn gewoon aan de struiken groeit is idd wel m’n ding.
Misschien nog wel de meest impopulaire mening van het forum:
Spinnen zijn lief, ze zijn ook nog vet belangrijk en eten je zilvervisjes.
Ik heb allemaal spinnenbuddies in huis die ik aanmoedig om lekker veel muggen en ander ongedierte te eten. Sommigen leven al vet lang. Ik heb geen huisdieren dus ik vind ze wel gezellig. Eentje op het balkon heeft nu een vet mooi web, ik ben trots.
Heee hoezo die haat op Sweet Lake City
Mijn moeder vroeg of de orthodontist mijn spleetje niet kon laten zitten. Ik dacht echt neeeeeeeee
Ah ja het spleetje tussen mijn voortanden is dichtgegroeid en ik vind dat zo jammer
Hahaha ik heb met een vriend van me een soort grap dat hij zo’n alfabet maakt mocht ik ooit trouwen maar dan met
Awh was wat ik dacht toen Super Coole Pinda over me heen kotste
Bah… en zo door.
Het is (nog) niet gebeurd dus nog geen aanleiding voor het ABC.
Ik heb zojuist een zwarte staal look deur besteld, ook al haat iedereen daarop
Ik heb er eentje op mn fiets en die gaat overal mee naar toe. Vind het wel eng als hij dichtbij komt , maar dan stop ik even en dan gaat hij weer terug naar zn verstop plek.
Ik vind het geluid van lachende babies/peuters/kinderen echt afgrijselijk. Kaliber nagels op een schoolbord. Ik word er helemaal kriebelig van en het is gewoon zo irritant