Het past niet in het opbiecht topic, want het is een mening. Maar het is denk ik ook niet impopulair. Ik gooi hem er in:
Ik ben zo gigantisch afgeknapt op de man van een vriendin van me, ik kan hem niet meer anders zien dan als een grote lul. Hij heeft al op meerdere manieren aan verschillende mensen duidelijk gemaakt dat hij geen respect heeft voor het feit dat zijn eigen vrouw van hun kind bevallen is. Want dat hoort een vrouwenlichaam toch gewoon te kunnen, dus waarom zou hij daar bewondering voor moeten hebben?
Ik walg alweer als ik het uittyp. Totale adoratie voor zwangeren hoeft ook niet, maar je vrouw heeft een GIGANTISCH KIND gebaard DAT JE ER ZELF INGESTOPT HEBT? Jeetje geef haar wat credit, ze zit er ook echt mee. Ik vind dit echt onvoorstelbaar.
Ohja waarom ik het in het biecht topic wilde zetten: ik vond hem prima tot nu toe, maar dit ene ding heeft alles veranderd. Ik vind het veelzeggend en heb zin om een keer een kutopmerking te maken tegen hem. Maar waarschijnlijk ga ik hem gewoon ontlopen