Waren deze van de Aldi? Die had zo’n 20-15 jaar geleden fantastische donuts, in mijn herinnering in blauw witte bakjes, maar als ik Google krijg ik dezen…
Dit zijn echt donuts zoals ik ze wil, druipend van de drekkige vettige suiker. Mis het.
De AH had ze ook misschien in een andere verpakking maar ze smaakten precies hetzelfde.
Oh dat is goed mogelijk natuurlijk
Ik mis deze nog steeds! Geen een donut is zo lekker als deze van maccie.
Dirk verkoopt ze nog.
Hier zie ik ze al jaren niet meer bij de Dirk Ik mis deze ook!
Sawryyyyyyy
Ik vind het zo kinderachtig van mijzelf maar ik heb zo’n gloeiende hekel aan kinderen
Kan me ook echt niet voorstellen dat mensen daar echt voor kiezen
Elke keer als er iemand in mijn omgeving zwanger is denk ik ‘God wat zielig’
Ik snap ook nog steeds niet waarom mensen er vrijwillig voor kiezen. Maar goed als ik dat soort dingen denk dan denk ik ook dat er iets mis met me is.
ik vind dit weer echt perfect, ook (juist!!!) in de zomer
heb een luchtige lange broek aan met sandalen en wel gewoon een tshirt, soms een korte broek maar wel gewoon lekker onder de dekens 's avonds
Bedoel je dan ook de miezerregen? Want dan trek ik mijn hartje weer in
af en toe een miezertje, maar niet de hele dag door
wel voor die cozyness als je binnen zit
Ik ben 32. Vind zelfs de kinderen van mn broer vreselijk. Ik vermoed dat dit niet gaat veranderen en ik later de buurtheks word die de ballen lek prikt van de kinderen die een voetbal in de tuin schoppen en daar dan ook nog van geniet.
Ook al 300 keer aan mijn huisarts gevraagd of de baarmoeder er uit mag worden gerukt of eileiders mogen doorgeknipt maar HELAAS
Ik snap dat je het niet irritant bedoelt maar dit zijn zulke irritante opmerkingen als je geen kinderwens hebt. Zelfs als het alleen een anekdote over jezelf is.
Het hoeft niet de standaard te zijn om kinderen te krijgen, laat het patriarchaat je niet wijs maken dat het “nog gaat komen” oid. Ik heb ook geen kinderwens en ik denk ook niet dat het gaat veranderen, maar ik hoor zo vaak “komt nog wel” of “ik was ook zo en nu heb ik drie kinderen” en dan krijg ik heel het gevoel dat ik kinderen MOET hebben en dat ik anders mislukt ben als persoon. Maar gelukkig weet ik dat dat onzin is, en dat ik lekker voor altijd kindervrij kan blijven en dat ik dan alsnog een heel persoon ben.
Tegen een man zeggen mensen dit ook nooit trouwens, hoe zou dat toch komen
Edit: normaliseer het niet hebben van kinderen trouwens ook voor het geluk van alle mensen die ongewenst kinderloos zijn. Niemand zit erop te wachten om het gevoel te krijgen dat ze mislukt zijn zonder kinderen, of dat ze kinderen zouden moeten krijgen, of dat het gevoel nog moet komen.
Hoe kut is het als je al een kinderwens had, en dat mensen dan tegen je zeggen dat het gevoel nog sterker gaat worden, terwijl je ze niet kan krijgen?
Geniet jij van je kind/zwangerschap, dan doen wij dat van ons (hele, niet mislukte!!) kinderloze bestaan
Zo, herkenbaar en ik ben ongewenst kinderloos ook nog.
Hoe je het bedoelt maakt niemand iets uit maar als ik (en wss menig ander) een euro kreeg voor iedere keer dat iemand met die specifieke reactie komt als je zegt geen kinderwens te hebben… Daar zou ik prima een avondje van met mn partner bij een sterrenrestaurant kunnen eten…
Het is gewoon irritant om te horen, negeert je eigen gevoel en overtuiging compleet en brengt de focus weer op waarom kinderen hebben de norm zou zijn.
Dus tip voor jou: Als iemand zegt dat diegene geen kinderwens hebt mag je ook gewoon reageren met “ok.”
Ik haal helemaal niks uit je bericht, ik weet dat het “gewoon” een persoonlijke anekdote was. Ik zeg ook helemaal niet dat jij dit zo bedoelt zoals ik het opschrijf, en ik snap echt wel dat je het niet zo bedoelt. Ik geef ook aan dat ik weet dat je het niet zo bedoelt, trouwens.
Het gaat om de opmerking.
@anon76889665 reageert er ook al over dus ik zal het niet nogmaals zelf doen want ik ben het met haar eens haha.
Niet sarcastisch: In elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap, en ik hoop dat je je kind heel erg leuk gaat vinden haha, als je zegt dat je de meeste kinderen nog steeds stom vind.
Maar van dropjes houden is niet zo’n beladen onderwerp als een kinderwens.