Impopulaire meningen #3

Ik vind het prikken niet eens zo heel erg maar dat irritante gezoem wel! Vreselijk.

49 likes

O ja ik denk dan ook altijd jemig prik me één keer lek en rot dan op! Maar dat eindeloze gezoem is zooooo irritant

8 likes

Maar m’n nachtrust wordt juist opgeofferd als ik die mug niet kill. Word jij dan niet de hele tijd wakker gehouden door dat gezoem? Ik kan daar niet door slapen hoor.

2 likes

Omg dit is echt de eeuwige discussie dan tussen mijn vriend en mij 's nachts als er een mug is. Hij wil ALLE lampen aan en per se die mug vangen. Wat echt een eeuwigheid duurt altijd want dan kan die hem niet vinden of slaat mis, enz :roll_eyes:
Maargoed hij slaapt dan daarna weer binnen 5 minuten. Ik lig dan nog minstens een halfuur wakker of het lukt zelfs helemaal niet meer. Laat me slapen!! :angry: Maar misschien moet dit in het leed dat relatie heet topic :joy:

1 like

Ik weet hier een lifehack voor! Juist donker maken en met de zaklamp van je telefoon schijnen, door de schaduw kun je een mug dan snel vinden!

9 likes

@Maanzaad

Wowowowow :scream: ik zal beide eens proberen. Kijken of ik hem kan overtuigen om rustig te blijven ipv als een bezetene achter die mug aan te gaan :rofl:

Klopt echt dit haha, zo dichtbij laten komen en dan SMACK.

1 like

Ik vind de nieuwe maatregelen helemaal fijn en prima.
Jammer dan maar ik denk dat je zelf ook wel kunt bedenken dat naar clubs en festivals gaan, nog niet helemaal veilig was (ook al ‘mocht’ het dan wel.) Vind het dus eigenlijk wel eigen schuld dikke bult voor de jongeren.
Daarnaast ben ik zwanger en kirjg ik nu ook geen FOMO, maar kan ik nog wel even over de kermis wandelen of lekker gaan uit eten met mijn vriend. Komt mij persoonlijk wel goed uit dit.

7 likes

Aan de ene kant denk ik ja, je hebt gelijk maar dat die oude maatregelen waren opgeheven is gewoon echt de verantwoordelijkheid van de overheid. Diezelfde overheid die bijna een miljard heeft uitgegeven aan bizarre initiatieven zodat jongeren uit konden gaan.
Dus was te verwachten en het is laf dat ze bij de persco zelf geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor dit zootje

22 likes

Ik ben blij dat ik niet de enige zure zwangere ben met fomo🤣 Al die instagram stories van festivals en vakanties en ik lig hier als een walvis te wachten tot m’n kind eindelijk eens besluit te komen.

4 likes

Ik vind havermelk echt natte krant vocht. Snap die hype niet

33 likes

Hahaha mijn vriend háát me ook als ik ‘s nachts weer eens naakt op de matras sta te springen met een tijdschrift in mijn hand om een mug dood te slaan.

Edit: Het matras? De matras?

1 like

Het is allebei correct dus je mag kiezen

Ik vind de kampioen (het boekje van de ANWB) heel chill om te lezen. Mijn schoonouders bewaren ‘m zelfs voor mij :joy:
No shame in my burgerlijkheid game

33 likes

Ah ja ik snap je! Ik maak ook altijd nog de puzzel in de Kampioen die op mijn adres bezorgd wordt omdat m’n ex al meer dan een jaar te lui is z’n adres aan te passen. Hij weet er wel van overigens, maar gunt me die puzzel ofzo :joy: Helaas nog geen prijs gewonnen

3 likes

Ik denk eigenlijk dat wij hier nu in nog zoooo’n goede tijd leven, dat het leven alleen maar moeilijker gaat worden en dat de lockdowns nu echt zo niks gaan zijn in vergelijking met wat we nog gaan meemaken. Zoveel redenen om te genieten wat er wél fijn is en dat is zó veel. En dankbaar zijn. Echt hoor. Misschien geen impopulaire mening, weet niet zo goed waar ik het moet posten.

21 likes

Waar doel je dan precies op? Bedoel je qua klimaatverandering, andere ziektes, oorlogen? Ben nu wel benieuwd

2 likes

Ja precies wat je zegt. Ik heb veel gelezen over het nieuwe IPCC verslag wat deze zomer uitkomt, niet om erg vrolijk van te worden.

Nederlands voorbeeldje: IPCC: Leven op aarde zoals we het kennen zal binnen enkele decennia onomkeerbaar veranderd zijn - VPRO Tegenlicht - VPRO

6 likes

Ja dit soort dingen maken echt dat ik gewoon niet aan kinderen kan denken

Denk echt na ons de zondvloed als t zo doorgaat. Niet dat ik schijt heb, doe m’n best, maar kan me niet voorstellen dat t hier over 100 jaar nog leuk is.

20 likes

Ja erg herkenbaar. Als ik iemand zie die zwanger is denk ik ook stiekem huhhh. Terwijl ik heus weet dat dat niet zo simpel ligt.

Ik ben zelf bang dat het hier over 20 30 jaar misschien al wel vreselijk is. Er is zoveel wat we nog niet weten. Lekker pessimistisch wel maarja haha…

4 likes