Impopulaire meningen #3

Impopulaire mening van mijn hond: het bos is alleen voor mensen mét hond, ben je alleen dan word ik boos en ga ik blaffen
:see_no_evil:

16 likes

Echt he🙈

1 like

Ik heb zo’n spuughekel aan die zogenaamde brieven naar bijv. Mark Rutte op Facebook. Ik kots en cringe gewoon al als ik:“Beste meneer Rutte” in een bericht zie staan. Stooooop met schijven en delen!!!

Haha spuughekel, ik bedoel bloedhekel en ben het spuugzat :grimacing::v:t2:

36 likes

Hahaha ja net of Rutte het leest en denkt nou als het op fb staat zal het wel waar zijn. Eens kijken, ohja 458573758 keer gedeeld, nou ik ga er meteen mee aan de slag!!!1!!!1!!!11

8 likes

Ik snap gewoon echt niet wat er zo bijzonder of leuk aan deze man is. Voor mijn gevoel komt er alleen maar stront uit zijn mond, maar is het niet erg omdat hij “zo knap” is.
Het is echt zo’n studentikoos typetje ook.

19 likes

Ja dit inderdaad en die uitspraak over prinses Alexia was voor mij de druppel. Weg met deze verschrikkelijke man!

5 likes

Hij heeft af en toe best rake columns hoor, echt niet alleen onzin die hij verkondigt. Verder is hij niet heel bijzonder nee. Alleen wat maakt het uit dat iemand studentikoos zou zijn?

2 likes

Omdat hij door dat studentikoze gedrag steeds dingen zegt die gewoon echt niet kunnen. Zoals wat @anon31495790 zei

1 like

Ik vind mancaves triest, je bent een volwassen vent dan hoef je toch geen eigen kamer? Je kan toch ook gewoon even boven gaan zitten als je me-time wilt… zeker die mannen die het helemaal als extra woonkamer voor zich zelf inrichten

(Ook een beetje ex frustraties nog merk ik :smile:)

25 likes

Mancaves zouden jeroenkamers moeten heten.

48 likes

Ik heb liever dat m’n vriend straks in z’n cave z’n gigantische race set-up incl racestoel en drie schermen neerzet dan in de woonkamer (zoals nu).

Edit: race set-up om online mee te racen

7 likes

Ik vind een minderjarig meisje lekker noemen wel zo walgelijk dat ik mensen daar inderdaad om afschrijf

34 likes

Sorry, kan echt alleen nog maar hier aan denken:

7 likes

Sorry jongens ik ga t zeggen: ik vind het ranking the forummers topic echt saaiiiii

28 likes

Gelukkig hebben we de foto’s nog.
1 like

Volgens mij 1.75 ofzo haha dus best klein ja

:joy: nu ga ik altijd zijn gezichtsuitdrukking aan dit koppelen

1 like

Eens. Ben echt blij dat ik gewoon lekker op de bank serie kan kijken terwijl m’n vriend in z’n eigen kamer in de microfoon schreeuwt tegen andere gamers.
Maar ik heb ook een eigen werkruimte en ik zie er echt tegenop dat ik die in moet gaan leveren (al dient die 70% voor opslag van al m’n spullen)

2 likes

Ow wow wist eigenlijk niet hoe hij er uit zag.
Totaal niet mijn smaak, wordt gelijk kurk droog. (had eerlijk ook nooit van hem gehoord)

In de podcast zei hij laatst dat hij 1.78 is. Vind ik niet per se klein.