Impopulaire meningen #3

Godverdomme zeg, hoe deprimerend moet je leven samen zijn als de huwelijksnacht plaats vindt in Zoetermeer.

Dan woon ik echt nog liever 15 jaar in Bulgarije.

8 likes

Ik zie jou het toch eerder maken in Moldaviƫ.

2 likes

corporate needs you to find the differences

Een land waar ik met een nederlands minimumloon behoor tot de top 5% en waar de wijn gewoon aan de struiken groeit is idd wel m’n ding.

6 likes

Misschien nog wel de meest impopulaire mening van het forum:

Spinnen zijn lief, ze zijn ook nog vet belangrijk en eten je zilvervisjes. :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Ik heb allemaal spinnenbuddies in huis die ik aanmoedig om lekker veel muggen en ander ongedierte te eten. Sommigen leven al vet lang. Ik heb geen huisdieren dus ik vind ze wel gezellig. Eentje op het balkon heeft nu een vet mooi web, ik ben trots.

17 likes

Heee hoezo die haat op Sweet Lake City :rage:

5 likes

Mijn moeder vroeg of de orthodontist mijn spleetje niet kon laten zitten. Ik dacht echt neeeeeeeee

1 like

Ah ja het spleetje tussen mijn voortanden is dichtgegroeid en ik vind dat zo jammer :frowning:

1 like

Hahaha ik heb met een vriend van me een soort grap dat hij zo’n alfabet maakt mocht ik ooit trouwen maar dan met
Awh was wat ik dacht toen Super Coole Pinda over me heen kotste
Bah… en zo door.

Het is (nog) niet gebeurd dus nog geen aanleiding voor het ABC.

1 like

Ik heb zojuist een zwarte staal look deur besteld, ook al haat iedereen daarop :black_heart:

22 likes

Ik heb er eentje op mn fiets en die gaat overal mee naar toe. Vind het wel eng als hij dichtbij komt , maar dan stop ik even en dan gaat hij weer terug naar zn verstop plek.

5 likes

Ik vind het geluid van lachende babies/peuters/kinderen echt afgrijselijk. Kaliber nagels op een schoolbord. Ik word er helemaal kriebelig van en het is gewoon zo irritant

23 likes

Impopulaire mening van mijn hond: het bos is alleen voor mensen mƩt hond, ben je alleen dan word ik boos en ga ik blaffen
:see_no_evil:

16 likes

Echt hešŸ™ˆ

1 like

Ik heb zo’n spuughekel aan die zogenaamde brieven naar bijv. Mark Rutte op Facebook. Ik kots en cringe gewoon al als ik:ā€œBeste meneer Rutteā€ in een bericht zie staan. Stooooop met schijven en delen!!!

Haha spuughekel, ik bedoel bloedhekel en ben het spuugzat :grimacing::v:t2:

36 likes

Hahaha ja net of Rutte het leest en denkt nou als het op fb staat zal het wel waar zijn. Eens kijken, ohja 458573758 keer gedeeld, nou ik ga er meteen mee aan de slag!!!1!!!1!!!11

8 likes

Ik snap gewoon echt niet wat er zo bijzonder of leuk aan deze man is. Voor mijn gevoel komt er alleen maar stront uit zijn mond, maar is het niet erg omdat hij ā€œzo knapā€ is.
Het is echt zo’n studentikoos typetje ook.

19 likes

Ja dit inderdaad en die uitspraak over prinses Alexia was voor mij de druppel. Weg met deze verschrikkelijke man!

5 likes

Hij heeft af en toe best rake columns hoor, echt niet alleen onzin die hij verkondigt. Verder is hij niet heel bijzonder nee. Alleen wat maakt het uit dat iemand studentikoos zou zijn?

2 likes