Haha niet echt een reden voor en draag het niet specifiek ofzo (draag überhaupt geen merk met logo op mijn kleding), maar van alle logo’s van merken het minst uitgesproken denk ik
Her is vast niet echt een hele goede comeback, ben niet zo goed in scherpe opmerkingen. maar ik zou het gewoon voor je vriendin opnemen en zeggen dat je het respectloos vind, er nog steeds genoeg vrouwen overlijden tijdens een bevalling en dat je het vooral belachelijk vind dat hij zijn mening aan iedereen loopt te verkondigen. Echt slaat totaal nergens op.
Edit:
Zolang je als man dit niet na kan doen is dit het enige wat je mat doen als man
Gewoon dit als je hem ziet:
En dan zeggen: daar hoort een mannenlichaam toch gewoon tegen te kunnen? Anders zaten je ballen niet aan de buitenkant
Ja wat een zak hooi heh! Ik zal Rutte quoten als hij het ooit probeert te verkondigen.
@11PM Hij begon niet snel over seks, maar steekt wel heel weinig moeite in z’n eigen kind. Zuipavondjes in de keet gaan voor zeg maar.
@anon50301661 Ik denk de mannen in zijn veilige omgeving niet (sehr gereformeerd), maar ik hoop dat hij nog een keer iemand tegenkomt die er vol tegenin gaat en hem volledig klem lult.
Zak.
@Echo Oh dit lijkt me heerlijk!
@Mexi Dit ga ik ook verwerken in m’n imaginaire comeback
En dit dan elke paar minuten net als weeën
Zo hoorde ik ook ooit van een vent die te pas en te onpas ‘klaagde’ over zijn zwangere vriendin als hem werd gevraagd hoe het met de zwangerschap ging. In plaats van dan te vertellen hoe het met zijn vriendin ging of met de groei van de baby betrok hij die vraag constant op zichzelf. Dat hij het er best wel moeilijk mee had dat het lichaam van zijn vriendin aan het veranderen was (na een paar maanden zwanger zijn), en dat dat na de bevalling waarschijnlijk helemaal wennen zou worden, etc. Alsof hij in een soort rouw zat over het lichaam van zijn vriendin wat mogelijk nooit meer terug zou komen
Ik kan me echt niet voorstellen dat een man met een soort ‘walging’ naar het lijf van zijn zwangere vrouw kan kijken. Je houdt toch van die persoon en je hebt toch een soort gevoel bij het feit dat ze een kind van jou voldraagt. Ik kan me echt NIET inbeelden dat zo’n vent zo kan janken om het lijf van z’n geliefde. Om te kotsen.
Was het de man van de Huismuts?
De gynaecoloog bij mijn bevalling vertelde dat ze regelmatig vragen krijgt van de vaders over hoe lang het duurt voor hun vrouw weer ‘normaal’ is. Dit zijn dezelfde mannen die de bevalling maar vies vinden en klagen dat ze nu wekenlang geen seks mogen hebben.
Alsof je een gebruiksvoorwerp bent dat dient om De Man immer te plezieren. Ik huil.
Als ik ooit weer een relatie heb (of überhaupt ga daten) dan moet diegene verplicht call the midwife meekijken om dit soort situaties te voorkomen.
Vrouwen kunnen dit net zo goed hoor. Ik volg een vrouw en zij is pas zwanger geworden. Z verkondigde meerdere keren tijdens haar podcast dat ze een meisje wilde en teleurgesteld zou zijn met een jongen. Nou, natuurlijk krijgt ze een jongen en nu meent ze dat ze daar ook blij mee is, maar toch krijg ik niet uit mijn hoofd hoe ze (openbaar) zo’n voorkeur had voor een meisje, alsof het ook uit zou moeten maken?
Gadver wat een vreselijke vent. Ze denken ook allemaal dat ze hilarisch zijn met hun grapjes.
Ik heb toevallig deze week voor het eerst sinds mijn bevalling weer seks gehad en mijn vriend heeft minstens tien keer gevraagd of ik het echt wel zeker wist en wilde.
Oh en voor de man die ging huilen: wij hebben een zoontje gekregen en ook zooo veel mensen die dan tegen mijn vriend zeggen dat het zo leuk is want nu kan hij tenminste straks voetballen met zijn kind. Want stel je voor dat een meisje zou voetballen zeg.
Als ik dit soort dingen lees ben ik altijd nog 1000 keer blijer met mijn vriend. Het is op sommige gebieden een echte jeroen (letterlijk hahah) maar tig keer liever dat dan zo’n sukkel.
Ik heb al paar keer wat getypt als reactie en weer weggehaald. Echt hoe haal je het in je hoofd om zo’n opmerking te maken als je vriendin een bevalling achter de rug heeft en ook nog gehecht moet worden. Ik zou zo verdrietig zijn als mijn vriend zo’n opmerking zou hebben gemaakt na de bevalling zeg. En daarbij ook nog, ik heb persoonlijk 2 maanden echt pijn gehad van de hechtingen & dan om te lezen dat mensen het nog oké vinden om er grapjas over te maken. Word ik echt giftig van.
Ik heb hier geen woorden voor. Wat een lamlul.
Ik denk dat er een groot overlap te vinden is tussen dit soort mannen en mannen die lid zijn van appgroepen waarbij naakte vrouwen/vieze dingen gedeeld worden. Oftewel, mannen die zich nog steeds gedragen als een kleuter.
Ja heb het ook weer weggehaald; al genoeg narigheid vandaag. En gelukkig zijn er ook genoeg normale mannen.
Ik zag ook een keer een tiktok en ik weer niet meer precies hoe het zat maar het ging erover waarom mannen vreemdgaan als ze een familie hebben.
Een zo’n man antwoorde in de comments “je denkt toch niet dat ik opgewonden word van stretch marks?”
Ik werd helemaal verdrietig van dat antwoord en ik heb niet eens kinderen. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je dat zegt over je vrouw, die jouw kind gebaard heeft??
Misschien die man eens vertellen dat hij waarschijnlijk ook stretch marks heeft.