Impopulaire meningen #4

Continuing the discussion from Impopulaire meningen #3 (Deel 1) - #5403 door Silica.

Previous discussions:

3 likes

Een beetje hetzelfde als p*rneau @Silica Het ziet er goed uit voor de camera maar niet echt iets wat in het echte leven ook iets voor je doet

Vind het wel echt een eye opener imdat ik er nooit zo over nagedacht had. Die foto laat precies zien hoe de bh eruit zien maar soms wil je gewoon een bh die alles op zijn plaats houd

1 like

Even kijken of het zo lukt om te reageren maar ik snap wat je bedoelt. Echter zie ik ook goed dat dit plaatje inderdaad niet klopt en dat de borst helemaal niet goed in de cup past en er overheen gaat. Zelf draag ik geen bh’s die te klein zijn.

1 like

Ik vind Romy Boomsma leuk.
Althans geen idee hoe haar persoonlijkheid is dus misschien is het een kutwijf maar ik vind het leuk om haar te volgen op insta. Ik hou van haar inrichting, tuin, boerderij leven, kleding en sieraden / samenwerkingen met Anna+Nina. Ik weet dat ze ooit onder vuur lag vanwege pro-borstvoeding dingen maar ik volg haar nu bijna 2 jaar ofzo en nog nooit wat van gemerkt?

12 likes

:joy: ja ik vind al die namen leuk, zelfs van de dieren whaha.

Heb er trouwens ook echt respect voor hoe consistent zij is in wat ze wel en niet deelt. De kinderen niet herkenbaar in beeld, niets over familie of haar relatie met Arie, geen zwaarbeladen onderwerpen en dus toch leuk om te volgen (vind ik dan). Oh ja en geen #spon op Anna en Nina en Artipoppe na. Ook heerlijk (ongeacht wat je vind van die merken).

3 likes

Ik vind Stranger Things denk ik nog steeds de leukste eigen productie van Netflix en vind het vet jammer dat het volgende deel pas in 2022 uitkomt. Had er echt naar uitgekeken om dat weer in de herfst of rond halloween te kijken.

12 likes

Die kinderen zijn nu al 40.

9 likes

Volgens mij vonden veel mensen seizoen 1 leuk maar werd men steeds negatiever over de seizoenen die daarna kwamen.

2 likes

Ja zo jammer… Die kleintjes maakte het juist zo leuk. Love Dustin :orange_heart:

6 likes

Ik kocht humble en crumble cookies want dat zie ik overal en iedereen is lyrisch. Het valt tegen en is niks speciaals :unamused:

6 likes

Ik vond het echt een hap meel

2 likes

Hahahaha accurate beschrijving

2 likes

Ik heb enorme craving naar zoet, kom ze wel halen.

3 likes

Ik kan altijd alleen maar denken aan de torenhoge energierekening en hoe hol het waarschijnlijk klinkt. En daarna denk ik dat ik echt oud ben geworden, dat ik daar als eerste aan denk :laughing:.

12 likes

Wat ik ook heel kut vind is mensen die in een oude school gaan wonen

13 likes

Ja en dan zo lekker kek de ringen van de gymzaal laten hangen :crazy_face:

En een kerk lijkt me een nachtmerrie. Zit Piet Hein 's nachts in je huis te spoken. Noooooo thanks!

8 likes

Ik snap sowieso de populariteit niet van huizen die grote open ruimtes zijn. Je kan het wel een loft noemen maar het betekent nog steeds dat mijn bed in dezelfde ruimte staat als de woonkamer waar luidruchtige huisgenoten zitten te gamen of tv zitten te kijken en de keuken waar met glazen wordt gerinkeld en het eten stinkt en naja geef me gewoon een muur? Wat is daar nou op tegen. Geef mij maar liever 5 kleine kamertjes die elk hun eigen functie hebben dan zo’n balzaal.

30 likes

Wat heeft Piet Hein met de kerk te maken? Genoeg andere spoken toch die daar logischer zijn toch?

3 likes

Misschien bedoelde ze Magere Hein?

2 likes

Ooohh dat klinkt logischer haha. Ik miste al de connectie.

5 likes