Ik vind Blond Amsterdam leuk en sta op het punt om servies in Efteling stijl aan te schaffen.
Ik check regelmatig de insta van het huisdier van mān vriend zijn ex. Zo kom ik nog eens wat over haar te weten, ik vind het ideaal. Of past dit meer in het biechttopic? (ze zijn al 10+ jaar uit elkaar namelijk⦠)
Ik vind blond ook echt leuk. Heb nog steeds spijt dat ik de blijdorp variant niet heb gekocht toen ik daar was
Ik ben nu ook marktplaats aan het afstruinen. Sommige dingen zijn gewoon collectors items
Ik was ook heel blij toen @anon50301661 zei dat ze āwat dingenā weg wilde doen en een grote boodschappentas met borden en mokken stond. Het ziet er typisch uit maar ik word gewoon zo vrolijk van die dingen
Ik vind dit best een mooie zomer, goeie regenbuien (en dan bedoel ik niet de wateroverlast uiteraard) mocht wel iets meer nog, erg warm maar geen hittegolf.
Beter dan al die dagen boven de 30gr
Same! Ik ga echt niet goed op hitte, verbrand meteen zodra ik buiten ben en vind het vreselijk ongezellig dat je je hele huis potdicht moet doen om de hitte een beetje buiten te houden. Vind dit weer echt prima!
Maar het is zo plakkerig warm
Inderdaad! Liever iets minder warm maar dan zonder die verschrikkelijke vochtigheid.
Ik vind het weer ook wel meevallen eigenlijk, los van de extreme buien natuurlijk. Maar het valt me echt op dat er regelmatig buien voorspeld worden, maar dat het dan alsnog droog blijft. De vooruitzichten zijn telkens zo deprimerend met alleen maar regenwolkjes, maar tot nu toe is het best lekker geweest.
En sowieso, liever dit dan die extreme hitte van vorig jaar
Voor klagen over het weer is er een ander topic
Nee ik klaag niet over de temperaturen, hoe warmer hoe beter! Maar die regen Oei, dat is ook klagen⦠Ik ben weg!
Ja ik ben ook altijd heel onrustig in de zomer. Ik voel ook altijd een druk om duizend dingen te doen omdat ik van mezelf moet genieten van het lekkere weer en de lange dagen.
Ja dat vind ik ook zo irritant! Je kunt helemaal niks meer met de voorspellingen. Als ze verwachten dat het ergens op de dag gaat regenen of onweren is de hele dag een wolk. Ik ga er nu gewoon telkens vanuit dat als het 22 graden is, het gewoon lekker weer is die dag, met alleen 's avonds een bui
Net zoals je bij verkouden zijn ook vergeet hoe het ook alweer voelt om normaal te kunnen ademen. En dat natuurlijk gelijk weer voor lief neemt zodreje weer beter bent
Ik kan zoals sommige (sorry het is dus niet meer impopulair) ook echt niet wachten op de herfst. Ik hou van de herfstkleuren, gevoel, lekker donker.
Nu irriteer ik me mateloos dat ik om half 10 in bed lig en de zon nog buiten schijnt, ik slaap er zo slecht door. Dus heerlijk om half 5 al donker, lampjes aan, kaarsje die brandt en chocolade melk. Vooral ook niet de pressure voelen om de hele dag buiten te zitten of iets te doen.
Ik vind de regen van afgelopen dagen ook echt niet erg. Ik kreeg net een appje van een collega: haha eindelijk heb je een keer geen geluk. Je hebt altijd heel mooi weer in je vakanties en nu een keer niet! Normaal heb ik altijd het slechte weer in mijn vakantie.
Sowieso een raar en gemeen appje.
Maar ik vind dit weer juist heerlijk. Lekker ontspannen op de bank met mijn boek.
Ik hoef geen mooi weer in mijn vakantie en ik hoef er niet continu op uit. Ik vind thuis zijn juist fijn.
Nouja wat een nare opmerking inderdaad. Zo misgunnend, bah. Wat heb je geantwoord?
Dat ze al meer dan 6 jaar met mij werkt en dus weet dat het weer mij echt helemaal niks kan schelen