Ik deel dit zo! Ik vind het ook lastig dat het zo lang licht is, slaap ook slecht.
Daarnaast kan ik me in de zomer ook echt niet goed kleden 🥲🥲 toe aan mijn truien!
Ik deel dit zo! Ik vind het ook lastig dat het zo lang licht is, slaap ook slecht.
Daarnaast kan ik me in de zomer ook echt niet goed kleden 🥲🥲 toe aan mijn truien!
Ik vind kliekjes 9 vd 10 keer echt veeel lekkerder dan op het moment na het koken eten als jullie snappen wat ik bedoel. Heb het idee dat smaken er dan veel beter ingetrokken zijn. Veel lekkerder.
Ja vooral curry’s en lasagnas!
Wij willen graag een kindje. Maar ik word dus heel ongemakkelijk van het idee dat je dat aan mensen verteld. Dat ze dan klappen en juichen omdat je seks heb gehad. Het voelt ook vreemd om dit aan mijn ouders te vertellen, want ik wil helemaal niet dat zij aan mij en seks denken. Ik ben ook zo iemand die dat standaard zelf denkt. Ben ook een beelddenken dus als mensen een zwangerschap aankondigingen, word ik soms ineens geconfronteerd met beelden van mensen in mijn hoofd. Dan denk ik ook leuk een baby.
Ooh dit herken ik zo erg. Toen mijn zusje vertelde dat ze zwanger was dacht ik na een paar uur ook: ew dit is bevestiging dat zij en mijn zwager seks hebben. Niet dat dat an sich “ew” is, maar ik wil er gewoon niet aan denken.
Wij denken aan een tweede, en ik zie nu al op tegen het moment dat ik dat zou moeten vertellen, ervan uitgaan dat ons gegeven is. Ik heb al beslist dat ik het gewoon tegen mijn eerste kind zeg (3j nu) en dat die dan maar rond bazuint bij familie en vrienden, liefst op een moment dat ik niet in de buurt ben.
Het voelt voor mij ook echt heel raar om zoiets intiems te moeten delen.
Hahaha zo herkenbaar. Ik ben bijna 7 weken zwanger en heb totaaal geen moeite om het voor me te houden. Echt geen zin in die awkward gesprekken en iedereen die dan zo blij is. Ik voel me dan zo opgelaten.
Ik vind het jammer dat ik steeds minder mijn mondmasker ‘moet’ dragen. Tijdens volle pandemie was dit echt constant, nu enkel nog op drukke plaatsen (waar ik woon toch). Ik vond het best fijn om zo’n groot mondmasker te dragen zodat mijn gezicht grotendeels bedekt was en ik me minder lelijk voelde. De ademnood en bedampte brilglazen nam ik er bij
Dit ben ik helemaal met je eens. Tv kijken is soms zo makkelijk. Veel fijner dan in een soort scroll paralyse zitten op Netflix. Ook kijk ik daardoor naar programma’s waar je anders normaal nooit naar zou kijken. Een programma zoals ‘the profit’ bijvoorbeeld
of ’ bed and breakfast uk’ zou ik nooit uit mezelf opzetten maar doordat ik het op tv een keer zag bij het zappen ging ik er pas naar kijken.
Ik vind het soms ook zoveel meer ontspannen kijken want bij Netflix zoek ik iets uit wat ik wil zien en volgen en op tv mag ik iets missen
Dit was in mijn jeugd bij mijn ouders al een ding en nu doe ik het zelf ook altijd. Overigens keek ik vroeger ook altijd op woensdag de krimi. Echt jeugdsentiment waneer ik na een repetitie thuis kwam en de zingende zaag van Midsomer Murders hoorde <3
Hahaha same! Ziet direct in m’n hoofd weer.
Over tv-avondjes: wanneer komt Even tot hier terug?
Wow herkenbaar, denk ook altijd ‘haha je hebt gesekst!’ Echt een kleuter
Niet mn jeugd ruïneren! Haha je hebt gelijk hoor! Maar in mijn hoofd was het vroeger een zingende zaag.
Als ze helemaal speciaal hadden willen zijn hadden se een onde martenot gebruikt.
Ik judge mensen die cosmetische plastische chirurgie doen dus best wel een beetje en dat vind ik eig best kut van mezelf omdat ik ook wel vind van doe lekker waar je je goed bij voelt. Maar ik haat die opgespoten lippen trend, bbl trend, iedereen met dezelfde look. Heb ook wel wat vriendinnen die het een en ander aan zichzelf gedaan hebben en zijn gewoon hele knappe meiden (ook knap voor al die shit) maar als ik dan denk aan al die ingrepen vind ik dat gewoon lelijk en vies. Vind het zoo’n niet feministische keuze ook en heb dan gelijk het vooroordeel dat ze dat doen om meer in de smaak te vallen bij mannen/aantrekkelijker te zijn voor de male gaze.
Ondertussen draag ik wel gewoon zelf make-up en goed kan wel zeggen dat ik dat doe omdat ik het leuk vind, maar als ik alleen op een eiland zou zitten zou ik ook echt niet denken aan mijn foundation of mascara ofzo.
MENING
Ok sorry spijt mij enorm
Weet niet hoe judgen een mening is tho, judgen is toch best wel een handeling?
Als je een crimineel veroordeeld in de rechtbank misschien
Maar (be/ver)oordelen is toch gewoon een mening hebben maar dan negatief