Omdat hij door dat studentikoze gedrag steeds dingen zegt die gewoon echt niet kunnen. Zoals wat @anon31495790 zei
Ik vind mancaves triest, je bent een volwassen vent dan hoef je toch geen eigen kamer? Je kan toch ook gewoon even boven gaan zitten als je me-time wilt⦠zeker die mannen die het helemaal als extra woonkamer voor zich zelf inrichten
(Ook een beetje ex frustraties nog merk ik )
Mancaves zouden jeroenkamers moeten heten.
Ik heb liever dat mān vriend straks in zān cave zān gigantische race set-up incl racestoel en drie schermen neerzet dan in de woonkamer (zoals nu).
Edit: race set-up om online mee te racen
Ik vind een minderjarig meisje lekker noemen wel zo walgelijk dat ik mensen daar inderdaad om afschrijf
Sorry jongens ik ga t zeggen: ik vind het ranking the forummers topic echt saaiiiii
Gelukkig hebben we de fotoās nog.
Volgens mij 1.75 ofzo haha dus best klein ja
nu ga ik altijd zijn gezichtsuitdrukking aan dit koppelen
Eens. Ben echt blij dat ik gewoon lekker op de bank serie kan kijken terwijl mān vriend in zān eigen kamer in de microfoon schreeuwt tegen andere gamers.
Maar ik heb ook een eigen werkruimte en ik zie er echt tegenop dat ik die in moet gaan leveren (al dient die 70% voor opslag van al mān spullen)
Ow wow wist eigenlijk niet hoe hij er uit zag.
Totaal niet mijn smaak, wordt gelijk kurk droog. (had eerlijk ook nooit van hem gehoord)
In de podcast zei hij laatst dat hij 1.78 is. Vind ik niet per se klein.
Zou ik ook zeggen als ik hem was
Ja dat zegt niks. Zoveel mannen die er minimaal 5cm bij liegen. Heb zelfs een keer een man voor me gehad die zei 1.80 te zijn terwijl hij veel kleiner was dan ik (1.70).
Ik laat ze dan plaats nemen tegen de meetlat en met een stalen gezicht noem ik dan hun echte lengte en noteer deze
1.75 is trouwens een populaire lengte om te roepen door kleine mannen. Vertrouw dus niet zomaar een man die 1.75 zegt te zijn haha. De ogen van je tinderdate kunnen dan best wel eens op tiethoogte zitten
Oke hier mijn impopulaire mening. Ik vind mannen die iets kleiner zijn niet erg (behalve als ik mijn nek moet breken bij zoenen, ook voor lange mannen).
Vind het geen erge afknapper meer, ook vooral omdat ik vroeger voor het eerst op iemand viel en die was een kop kleiner dus dan ga je wel nadenken waarom lengte zo belangrijk zou zijn.
Ik vind ākleineā mannen wel schattig ofzo hahaha, ben zelf ook wel klein dus het is moeilijk om nog kleiner te zijn dan ik maar dan nog
Ik dacht even dat je dit met tinderdates deedā¦
Maar ik ben alsnog benieuwd waar je werkt.
Hahah dat zou wat zijn. Net zoān meetlint als Mary Poppins in mān tas hebben en mān dates opmeten
God bless u.
Dit keur ik helemaal goed.
Als iedereen dit nou zou doen blijven de lange mannen over voor de lange vrouwen.