Impopulaire meningen #3

Zou ik ook zeggen als ik hem was

18 likes

Ja dat zegt niks. Zoveel mannen die er minimaal 5cm bij liegen. Heb zelfs een keer een man voor me gehad die zei 1.80 te zijn terwijl hij veel kleiner was dan ik (1.70).
Ik laat ze dan plaats nemen tegen de meetlat en met een stalen gezicht noem ik dan hun echte lengte en noteer deze :biggrin:

1.75 is trouwens een populaire lengte om te roepen door kleine mannen. Vertrouw dus niet zomaar een man die 1.75 zegt te zijn haha. De ogen van je tinderdate kunnen dan best wel eens op tiethoogte zitten :rolleyes:

7 likes

Oke hier mijn impopulaire mening. Ik vind mannen die iets kleiner zijn niet erg (behalve als ik mijn nek moet breken bij zoenen, ook voor lange mannen).

Vind het geen erge afknapper meer, ook vooral omdat ik vroeger voor het eerst op iemand viel en die was een kop kleiner dus dan ga je wel nadenken waarom lengte zo belangrijk zou zijn.

6 likes

Ik vind ā€˜kleine’ mannen wel schattig ofzo hahaha, ben zelf ook wel klein dus het is moeilijk om nog kleiner te zijn dan ik maar dan nog :sweat_smile:

Ik dacht even dat je dit met tinderdates deed…

Maar ik ben alsnog benieuwd waar je werkt.

4 likes

Hahah dat zou wat zijn. Net zo’n meetlint als Mary Poppins in m’n tas hebben en m’n dates opmeten

2 likes

God bless u.
Dit keur ik helemaal goed.
Als iedereen dit nou zou doen blijven de lange mannen over voor de lange vrouwen.

23 likes

Neeeeee dit is mijn droom

3 likes

Mijn vriend is 1.97 en ondanks dat ik hem een sexy beest vind, voel ik me soms ook net een kleuter als ik naast hem loop. Vooral als ik voor elke stap die hij zet twee stappen moet nemen. Net zo’n teckel

54 likes

Hahahah dit heb ik ook, voel me dan net een kind

3 likes

Ik zou dat gevoel zo graag willen maar dan past m’n denkbeeldige man denk ik niet meer onder deuren door enz :joy:

3 likes

Mijn vriend is best lang en dat vind ik erg fijn voor de hoogste keukenkastjes als ik dan geen trap hoef te pakken

Vind zelf mijn 1,65 ook meevallen, toch word ik altijd dat kleine meisje genoemdšŸ™ˆ

Mijn ex was 1.93 en ik 1.80.Ook met mijn favoriete hakken aan stak hij nog iets boven me uit.Perfect dus :+1:t2: Zijn huidige vriendin is 1.55,lijkt me echt onhandig.
Maar zoveel mannen liegen over hoe lang ze zijn,ā€ja ik ben 1.80 hoor!!ā€.Gozer,ik kijk over je heen.En 1.80 als vrouw is nou ook weer niet zó lang.

3 likes

Dit!

2 likes

No one cares, maar ik wil het toch even kwijt: ik vind Dr Dray echt verschriiikkelijk! Ik neem alle skincaretubers ook gelijk minder serieus wanneer ze stukken uit haar video’s aanhalen.

2 likes

Hoezo? Ik vind alleen haar manier van spreken niet zo fijn

Ik vind haar heel langdradig, onaardig overkopen, te ongenuanceerd wat bepaalde dingen betreft (parfum, alcohol), veel sponcontent plaatsen. Haar video over henna was voor mij de druppel, daarin was ze looovend over een (uiteraard spon!!!) haarverf op hennabasis die in verschillende kleuren verkrijgbaar was, al in vloeibare vorm (dat is per definitie geen henna meer, ook al kan er wel henna in zitten), en zei ze dat het volledig natuurlijk was en het suuupergoed is voor je haar(?). Ik vind het kwalijk dat ze omdat ze dermatoloog is heel serieus wordt genomen, ook wanneer ze dit soort dingen zegt. Ik vind haar video’s over leefstijl/eten etc ook zorgwekkend, en hoewel het natuurlijk niet haar schuld is als ze een eetstoornis heeft, vind ik het superonverantwoord dat ze die content plaatst terwijl mensen haar echt een goeroe beschouwen!

4 likes

Dat onaardige heb ik bij haar ook soms. Idk she rubs me the wrong way (geen idee hoe je dit ij Nederlands zecht)
Heb wel soms vid van anderre professionals gekeken en die kwamen veel vriendelijker en netter of respectvoller) over.

1 like

Ik heb exact hetzelfde!

1 like