Impopulaire meningen #3

Pizza hawaii :heart_eyes:

9 likes

Ik heb vandaag sinds jaren weer oogpotlood op mijn waterlijn gedaan en ik vind het mooi

6 likes

Ik heb het ook nog regelmatig en vind ook dat ik er goed mee weg kom :ok_hand:

2 likes

Ik vind het ook mooi, maar het is vaak zo snel weg, of het zit helemaal onder mijn ogen. Welk oogpotlood gebruik jij?

2 likes

Deze bruine van catrice! Blijft vandaag verrassend goed zitten. Vroeger had ik er één van de hema, gewoon zwart, en die bleef ook goed zitten.

1 like

Oogpotlood op de waterlijn is topppp :relieved::ok_hand:t3:

@SpeedOfSound of niet :alien:

3 likes

Hoe doe je dat bovenaan? Ik krijg daar echt zulke kriebel van

Je vroeg het niet specifiek aan mij, maar ik gebruik Bourjois Contour Clubbing Waterproof en die blijft bij mij supergoed zitten.

Dan ben ik ook benieuwd welk merk jij gebruikt!

Ik vind lucifer ook echt een kut serie om mee te beginnen :weary:

3 likes

Patatjes klinkt veel leuker dan frietjes

5 likes

Ben ik de enige die na de verwennerij van dagen 25+ nu denkt :tijd voor te grote truien, pepernoten, chocoladeletters, liters thee, dekentje op de bank en kat op schoot?:see_no_evil:

31 likes

Kannie wachten, vooral weer lekker truien dragen!

3 likes

18 graden maar ik heb m weer aan hoor :rofl:

Ik heb al een (dun) coltruitje aan en heb gister stamppot gegeten. Ik houuu echt van de zomer maar ik vind het ook weer heerlijk als het voorbij is.

3 likes

:arrow_down:

6 likes

Ik ben normaal een ontzettende warmteliefhebber maar zelfs ik verlang hiernaar.

2 likes

Oké oops toch niet zon impopulaire mening :see_no_evil: misschien begeef ik mij in een omgeving met veel vrouwen in de overgang die nu zoiets hebben van: éindelijk alle deuren open, afkoelen!

Ik kon vandaag eindelijk m’n nieuwe joggingsbroek aan :grin: ernstig hoe gelukkig me dat maakt

1 like

Oh heel herkenbaar. Net als single zijn. Iemand die single is MOET gekoppeld worden. Want het leven is alleen compleet als je samen bent!!!
Nee rot op, ik vermaak me prima in m’n eentje en ben, ja je verzint het niet, ook gewoon gelukkig. Laat me met rust.

8 likes