Ze lijken me ook niet heel comfortabel want het lijkt of je niet echt een hele grote stap kunt maken als je zo een rok aan hebt. Tenzij het een wijde spijkerrok is
Hahahaha wat een geur?! Kun je net zo goed een sigaret opsteken
ik snap deze wel, verse, nog niet opgerookte tabak ruikt heel anders dan vieze peuk geur
vond toen ik nog rookte een nieuw opengemaakt pakje ook echt lekker ruiken (of misschien kwam dat omdat ik dacht yay nieuwe sigaretten)
Ik weetniet hoe het ruikt. Staat bij een vriend van me, maar ik vind het ook heel onaantrekkelijk klinken. Of moet het naar een kampvuur in een bos ruiken? Maar dan nog lol.
Deze vind ik echt heel lekker! Wilde laatst nog extra inslaan maar kon ‘m al niet meer vinden…
Nou ik keek op de onderkant en ik weet dus waar hij van is. Mocht ik hem tegenkomen bij een Primark zal ik het je zeggen!
Thanks! Ga binnenkort hier in de buurt ook nog eens kijken.
Deze is zo lekker!!! Ik heb die van DW home met deze geur en echt
Hahaha ik zie deze post terwijl ik koffie drink uit een van deze mokken op mn werk
Ben het met je eens wel
Die linksboven ziet eruit als een blauwschimmelkaas
Ik vind koophuizen overrated en snap niet waarom huiseigenaar zijn zo’n doel is voor zoveel mensen en zo de standaard is. Als er nu iets stuk is in mijn huis bel ik mijn verhuurder en is het binnen no time gefixt en kost het me helemaal niks, ik heb geen tonnen schuld bij een bank, als ik morgen besluit ergens anders te willen wonen kan ik het hier gewoon opzeggen en wat nieuws zoeken, zonder dat ik moet hopen dat ik mijn huidige plek kan verkopen of een huurder moet zoeken voor wie ik dan ineens de huurbaas ben die shit moet fixen. Zie alleen maar voordelen…
Huh… Heb ik een mega deja vu of heb je woordelijk deze post al eerder geplaatst?
Zou best kunnen, ik weet al niet eens meer wat ik eergisteren heb gegeten, dus wat ik hier in de afgelopen jaren allemaal precies gepost heb…
Dit is zo’n mood
Ik weet ook nooit of ik iets al heb verteld aan iemand, ik begin standaard met “zeg als je dit al hebt gehoord”.
Een geheugen, wat is dat?
Jammer alleen dat een hoop huurhuizen vaak zo slecht onderhouden zijn of heel ouderwets qua badkamer en keuken. En de prijs mja dat geldt voor koophuizen nu ook wel.
Nou maar echt he. Ik krijg het ook steeds te horen omdat ik in een huurhuis woon; Jaaa dat is echt geld wegsmijten!!
Uh ja, maar ik heb het geld niet voor een koophuis en ook niet zin in dat gezeik. Ben alleen ook en vind het dikke best in m’n huurappartementje.
Ik heb 3 jaar een appartement gehuurd en nu huis gekocht. Waarom ik huren vreselijk vond:
- als er iets kapot was, probeerde het immokantoor ons de schuld te geven
- toen ze toch iemand stuurde om het te fixen, was het een amateur en is die 3x moeten komen om het eindelijk deftig te doen
- je mag niet zo maar dingen aanpassen. Als je gaten wil boren om iets op te hangen -> als je weggaat moet je dit allemaal terug vullen. Wij hadden 1 muur opnieuw geverfd (andere kleur). Allemaal gezever dat die terug in de originele kleur moest, maar ze wisten niet welke kleur dit was
- huisdier nemen -> toestemming vragen, mocht maximaal 1 kat
- lelijke tegels/keuken/badkamer/… -> mag je (begrijpelijk) niets aan doen
Ik vind het juist leuker dat ik met mijn huis kan doen wat ik wil, zonder al die afspraken met immokantoor/verhuurder.
Ik woon wel in België, misschien verschilt dat hier nog. Huisprijzen zijn hier nog relatief oké (denk ik)
Ligt er denk ik wel een beetje aan of je particulier of sociaal woont. Ik huur particulier en betaal elke maand 1400 voor een appartement met ouderwetse keuken en badkamer. Dat vind ik wel echt geld wegsmijten. Sociaal appartementen is volgens mij tot 700 euro?