Mensen die gebruikenā¦
Rijstwafels hebben ook geen smaak, dus dat klopt
Pringles heb je in heel veel smaken, de original zijn gewoon naturel en saai dus dat snap ik nog maar dat is Layās naturel ook.
Ik heb net om 10u een halve bus leeggegeten (geen biecht want het was niet mijn ontbijt) .
Dan nog vind ik pringles nepchips in van die gelijke vormen, en in welke smaak dan ook vrij smaakloos vergeleken lays oid
Maar Pringles zijn wel goed voor de healthy #fitgurl in mij, want op de een of andere manier eet ik altijd minder van de Pringles dan van een gewone zak chips.
En Snack a Jacks?
Ik eet zoān bus juist zonder nadenken in 1x leeg.
Ja ik vind die tandori echt super lekker, Maargoed dat zal wel wansmaak zijn ook.
Die normale rijstwafels zijn niet zo boeiend, maar maiswafels hebben wat meer smaak en zijn krokanter. Je hebt ze ook met lijnzaad.
Ook een goede reden
Ik heb het ook over mensen die gewoon zon droge rijstwafel opeten en dan nog zou ik liever een beschuit beleggem dan een rijstwafel
Haha nee ik vind ze juist heerlijk!
Heerlijk!
Ik heb in mijn leven 288 buizen op denk ik, en ik hoor nu dat de kanten verschillen? Wat?
Welke smaak eet je dan meestal? Bij paprika zie je het gelijk, dan is de bovenkant oranje en de onderkant niet
Original en Sour & onion!
oh man ik zie jou altijd als mijn forum vriendin vanwege onze mutual liefde voor cheesecake en eten maar helaas: ik hou echt van droge rijstwafels. Echt alle rijstwafels zijn liefde. Ik mag ze niet meer kopen van mezelf omdat ik dan alleen nog maar rijstwafels eet
Neeee niet alle vriendschappen zijn perfectā:sweat_smile:
Maar ik houd ook niet van gerechten met rijst hoorš
⦠zijn er 2 soorten kanten?