Impopulaire meningen #3

Viggo waas en Jan Kooijman in een rijtje met Brad pitt lol?

49 likes

Kan trouwens ook altijd zo slecht begrijpen waarom veel mensen zich zo laten meeslepen in het leven van beroemdheden. Sorry maar als er weer een BN er in het ziekenhuis ligt of zijn of haar moeder is verloren word ik eigenlijk niet anders van. Of het hen nu overkomt of een wereldvreemde :sweat_smile: en helemaal die relaties volgen van Andre Hazes of Marco Borsato ofzo :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik dacht ook HUH maar toen ging ik googelen

Viggo Waas weiger ik erbij te zetten want ?? maar Jan ziet er niet slecht uit (al haalt hij het natuurlijk niet bij Pitt van wie ik een gifje tegenkwam en heb toegevoegd voor de liefhebber gr.)

afbeelding

15 likes

Oh my god die laatste gif.:heart_eyes: Maar Jan Kooijman kijkt echt als een vieze preditor. Vind ik niks aan.

8 likes

Ik vind Jan mooier met zijn kort haar en inderdaad die blik :laughing:

2 likes

Ik vind Brad pit zon saaie vent.

17 likes

7 likes

‘Klikt op ok’

4 likes

Als je de plaatjes ziet oké

Maar bedenk dan dat Jan Kooijman pas 39 is en er zo uitziet. Brad Pitt ziet er zo uit op zijn 56e!

6 likes

Fair point!

Jup, niks aan :speak_no_evil:
Je hebt gelijk @Hectometer

Ik vind Viggo dan nog de knapste

8 likes

Dat palette van Nikkie vind ik echt niet mijn smaak. Zie hem nu overal op IG, maar ik zou er zelf geen leuke look voor mezelf mee kunnen maken.
Vind het wel knap als mensen dat wel kunnen.

2 likes

Jaaa idd!
Ik vond Brad niet zo veel aan in de Jennifer Aniston periode, hij begint eindelijk goed op te drogen.

1 like

Troy, denk ik!

(jaa dit is de scène waarin hij kennismaakt met Briseïs hehe. https://www.youtube.com/watch?v=fW6SiquXjTk)

1 like

Welke is dit?

Interview with the vampire!

2 likes

Pardon :scream: troy is (slecht maar) fantastisch!

4 likes

Voor hotste Brad pitt moet je toch echt fight club kijken.

11 likes

Ja mee eens. Vind Brad niet eens zo heet maar de hele fight club vibe maakt hem echt een hotte bad boy

990756

Oh blijkbaar staan er naaktfotos van brad op internet. cant unsee

7 likes