Brad in Mr and Mrs Smith.
Zo jammer dat Brad nog steeds even knap is maar Angelina is inmiddels echt een alien. Zij was ook echt knap vroeger.
Bij die film vind ik het zĂł irritant dat alleen het einde leuk is en je dus fucking twee uur zit te wachten op een leuk stukje van 5 minuten
Zijn vriendin zou al getrouwd zijn (open relatie). Niet alleen ben je getrouwd maar is je side piece Brad Pitt? Die vrouw heeft nu ook al het geluk van de wereld.
Een ouwe zuiplap een catch? Ik pas. En dan heb ik het niet over haar 68-jarige man.
Puur looks Lula en wow 68 jaar
Ik vind zulke flared legging broeken zo lelijk: https://www.instagram.com/p/CEe4rrrHZcs/?igshid=1h0laxu6rg5ue
Ik kan dat soort dingen wel interessant vinden. Maar ik vind het heel raar als mensen termen als: leuk om te kijken of mijn favoriete mysterie/moord. Wtf?
Die flared leggings+ oversized denim jacket + schipperspet doet mij eeuwig terugdenken aan Amsterdamse studentes in 2017/2018. Hele hordes liepen er zo bij. Om het af te maken nog een linnen tasje of wat matchy matchy eye candy.
Ik pleit voor echte bellbottom jeans
Flair met flare plz.
Waar zeggen mensen dan dat het hilarisch is?
Nou een jeans met een blouse vind ik nog wel leuk! Maar die leggings van die flutstofjes⌠vind het gewoon geen gezicht.
Owwww jij pleit ook voor de jeans Hahahaa sorry ik heb half gelezen
Yes we zijn het eens
Zijn voor mij leggings met wijde pijpen en leggings zijn geen broeken.
Ja of die hele obsessie met Ted Bundy of Jeffrey Dahmer, geef ze die Fame toch niet.
Wat een enorme losers waren dat.
Ze staan trouwens niet eens in de top qua aantal slachtoffers dus dan Snap ik al helemaal niet waarom ze zo bekend zijn.
Over losers gesproken⌠mensen die met dat soort moordenaars corresponderen want zo interessant
Omdat het hip is om die namen te kennen en het is lekker edgy en quirky om te doen alsof je veel hierover weet
Als je mij zou vertellen dat dit 2 amerikaanse acteurs zijn zou ik het zo geloven
Ja bizar hè? Net als Joran van der Sloot die zijn huidige vrouw ontmoet heeft door correspondentie in de gevangenis en nu gewoon een kind heeft met haar. Het schijnt ook altijd alleen zo om te zijn: vrouwen die op psycho criminelen vallen. Vrouwelijke moordenaars hebben dat niet, mannelijke fans. Weet even niet meer waar ik dat laatst gehoord heb.
Ik vind okselhaar en schaamhaar heel mooi. Ik heb persoonlijk heeelemaal niks met armhaar en beenhaar (hoewel ik vind dat iedereen natuurlijk moet doen watâie zelf wil met zijn lichaamshaar, maar daâs hopelijk geen impopulaire mening), maar ik vind een bosje okselhaar of schaamhaar erg sierlijk staan.
Zo romantisch!