Impopulaire meningen #3

Coño

18 likes

Sushi is echt overrated en veeeeeel te duur :sweat_smile:

19 likes

Ik heb ‘Debbie does dallas’ maar gegoogled want ik dacht eerst even dat je het had over de (voormalig) eigenaresse van Beautyscene en ik vond dat wel erg ver gaan. :joy:

9 likes

Ik heb laatst een hele bak sushi gekregen. Een buurman neemt vaak eten mee uit het restaurant waar hij werkt, hoeft echt helemaal niet maar wel heel lief/schattig van hem. Het is telkens wat anders en bij dit dacht ik echt nooo.:expressionless: Ik heb alleen de vis ervan opgegeten en niet die aan elkaar geplakte opgerolde rijst. Het was die standaard sushi, maki? Wat @sushi als foto heeft. Hij vindt het zelf ook niet lekker. Nu heb ik overigens een bak mosselen gekregen haha maar daar kan ik nog wel wat mee denk ik.

2 likes

Ik vind het ook echt niet lekker en verbaas me echt over de prijs, zeker als je de hoeveelheid ziet😅

1 like

Ja bleeehg ik vind het ook echt niet lekker. Ten eerste omdat ik niet van vis houd, maar daarnaast is het: smaakt naar zeewier (of is echt zeewier), koude plakkerige rijst, koude harde stukjes avocado. Brrrrrr, echt mijn nachtmerrie.

5 likes

Dat vind ik ook niet lekker. Ben wel vaker bij fancypancy sushi restaurants geweest. Vies noem ik het niet maar ik kan er absoluut niet van genieten en het lijkt soms alsof de hele wereld het maar lekker moet vinden. Het leek in mn vriendengroep ook echt opgedrongen te worden. Ik wil best meegaan maar dan weet je iig van tevoren dat het absoluut niet mijn voorkeur heeft.

3 likes

Ik heb dat met mensen die zeggen dat ik er moe uitzie, ik vind dat niet zo erg en soms juist wel fijn omdat ik dan aan mezelf kan toegeven dat ik echt moe ben en het echt even rustig aan moet doen.

(Dit hoorde in onnodige kutopmerkingen, maar misschien past ie hier ook wel :joy:)

4 likes

Ik vind het op de een of andere manier ook getuigen van liefde/affectie door iemands hele naam te gebruiken. Het voelt echt super bevreemdend om mijn vriend bij zijn afgekorte naam te noemen en ik vind het ook maar raar als hij mijn naam zou afkorten.
Oja wat ik ook raar vind; als mensen vragen welke bijnaam/afkorting je vrienden voor je hebben en je dan ook zo willen gaan noemen. Die vrienden ken ik 10/20 jaar, waarom zou je zomaar uit het niks mijn bijnaam ook gaan gebruiken.

6 likes

Ik haat het als mensen überhaupt mijn naam zeggen.
Als je me roept in een menigte, oké. Maar in een 1 op 1 gesprek? Vind ik echt mega irritant en dom. Ik weet hoe ik heet en ik zie toch dat je tegen me praat dus waarom dan mijn naam nog zeggen?

14 likes

Oh vind dat sexy vooral als mensen niet nederlands zijn en dan mn naam uitspreken. Dan denk ik " Oeff dat ben ik hihi"

4 likes

Ja of nog erger mij zomaar een bijnaam geven of mijn naam afkorten en dan ook nog vaak de afkorting van mijn naam die ik echt haat. Ik word door al mijn vrienden en familie bij mijn bijnaam/afkorting van mijn naam genoemd en dat vind ik helemaal prima. Maar als ik iemand niet/amper ken ga mij niet zomaar iets noemen en stop er ook mee als ik zeg hoe je het nu afkort vind ik echt niet chill.

3 likes

Altijd als mensen (mannen) vaak mijn naam zeggen in een gesprek, denk ik dat ze zo’n flirtcursus hebben gevolgd waarbij wordt gezegd dat je vaak de naam van degene waarmee je in gesprek moet noemen. Ik krijg er echt zo’n marketingboysvibe van.

57 likes

Mijn vriend en ik noemen elkaar eigenlijk nooit bij voornaam. Voelt dan ook echt heeeel raar als ik hem moet roepen, meestal vraag ik dan of iemand anders hem kan roepen met zn voornaam omdat ik het echt mn mond niet uitkrijg

20 likes

Ja inderdaad! Ik heb wel eens een gesprek met zo iemand en dat voelt echt onnatuurlijk. Als een protocol ofzo

1 like

Ja ik had een collega dat was echt zo’n marketingboy en die noemde dan de naam van de ander honderd keer in zo’n gesprek. Volgens mij hoor je je dan gevleid te voelen, ik voel me vooral heel ongemakkelijk.

Ik noem mijn man ook nooit bij zijn naam. Als ik hem roep altijd als afkorting.

6 likes

Spiegelen, het steigerhout van de psychologie :heart:

3 likes

hahaha weet niet wat voor huisgenoten/vrienden je daar hebt maar mijn scandinavische vrienden gebruiken jouw hele naam als afkorting voor mijn naam :stuck_out_tongue: “juul” oid is raar voor ze omdat het teveel op jul/kerst lijkt haha

1 like

Aangezien mensen mijn naam bijna altijd verkeerd uitspreken vind ik de afkorting fijner. Mijn naam komt ook bijna niet voor in NL :sweat_smile: Altijd fijn een vader die rogue gaat bij het gemeentehuis.

3 likes

Ja precies! Het voelt zo nep meteen.
Mijn schoonmoeder is trouwens helemaal erg, die zet zelfs in een whatsapp gesprek van ons 2en voor iedere zin die ze typt mijn naam :nauseated_face:

1 like