Ik vind die trend om je iPhone/mobiele telefoon aan een touw te hangen zo dom he
Zolang mn zomer kleding geen zakken heeft bungeld mijn telefoon gewoon aan een touwtje. Doe ik niet voor de trend maar omdat mn handen nou ook niet alles kunnen vast houden.
Ja ik hou er ook niet van,snap die hele hype niet dat mensen van die bakken met 30 stuks ofzo opvreten.Maar ik ben ook niet zoân liefhebber van vis,het meeste lust ik niet.Ik vind dimsum wel fantastisch.
Maar heb je dan geen tas ofzo?
Jawel maar zo irri om mn mobiel steeds eruit te halen als ik snel ergens een foto van wil maken of snel ff iets wil zoeken.
Nee preciesđ en mijn naam heeft ook maar drie letters, vind je het dan nog nodig!?
Door die namendiscussie moest ik denken aan wat Harry Mulisch schreef:
âHet trof haar, dat hij haar naam noemde. [âŠ] Het noemen van iemands naam tijdens een gesprek had iets van een kleine liefkozing, een aai over het haar.â
Ik krijg altijd een beetje kriebels als iemand zomaar middenin een gesprek mijn naam noemt. Natuurlijk wel afhankelijk van wie het is haha.
Nou dat verklaart meteen waarom ik het zo kut vind want iemand moet al helemaal niet in een gesprek over mân haar gaan aaien? Bah
Hahaha ja oke ieder zân ding he
Ja same hahaha zo handig! Ik vind t ook niet mooi maar kan niet meer zonder
Ja dit heb ik ook met mijn vriend. Vind het echt gek om zijn naam hardop uit te spreken, maar ben dus niet de enige (had ik ook wel kunnen weten natuurlijk)
Ik vind dat ook zo gek?? Ik zeg dan bv gewoon âschat eten is klaarâ Hij noemt mij wel met mijn afgekorte naam, maar nooit volledige naam.
Hahah dat is helemaal erg
Ik hebt dat met werk, voorheen was ik altijd even oud, of ietsje ouder dan werknemers en die noemden mij dan meid. Ik vond dat zo irritant.
Maar nu, zijn de bezoekers echt 10-15 jaar jonger dan ik en word ik vaak aangesproken met u en mevrouw. Afgelopen weekend zei er eentje âmeidâ tegen me en nu vond ik het ineens fijn haha.
Ik weet niet zeker of het hier een impopulaire mening is, maar ik haat kinderkleding met tekst erop. En veel valt dan af. Overal staat wel little star of andere bullshit oo, zo jammer! Ik vind dit bijv. dan veel leuker (toevallig ook voor haar gekocht) maar net heb ik na bijna 3 jaar toch iets met een tekst erop gekocht en dit gaat zwaar tegen mân principes in.
Dit is toch veel leuker dan iets met zoân gvd tekst elke keer. Nu heb ik een t shirtje gekocht die ik wel cute vond maar er staat âLets shineâ op. Vreselijk. Maar ook heel cute omdat het zoân klein knoopje onderaan het en stipjes. Dan doet ze het maar over een tuinbroek.
Nou het is mân eigen baby niet dus ik keek vooral bij HEMA, h&m, PrĂ©natal, zeeman, Zara ook (ik studeerde toen nog dus ik kon ook niet veel uitgeven). En nog steeds wil mijn zus dat niet natuurlijk maar ik vind als ze al die teksten weglaten van die shirtjes/rompertjes het al veel leuker is. Mân zus zei, ja ze groeien er toch zo uit. Mân vriend wilde een keer iets met een merk halen en dat wil ik al helemaal niet. Een baby in merkkleding. Dat vind ik nog erger dan babyâs met clichĂ© teksten. Echt afschuwelijk.
Ik dacht ook echt dat mn zus zoân iemand zou worden die haar kind altijd op en top kleed. Nou, nee.je krijgt blijkbaar wel schijt haha
Ik vind dit vooral irritant bij pyjamaâs voor vrouwen. âSweet nightâ wat een domme tekst, misschien wordt het wel een zweet night.
Daarnaast vind ik eigenlijk alle jongenskleding met tekst al snel RGK
Edit: wow is dit nieuw, dat het naar de lexicon linkt? Cool!
Ik vind kinderen verschrikkelijk maar kinder kleding is echt zo schattig die maillot met vosjes erop!!! Omg
Hier ook. Vind het zo vreselijk! Ik keek nog even in de zomersale voor mijn dochter van 4. En alleen maar van die vreselijke schreeuwerige teksten. Gadver.