Impopulaire meningen #3

Waarschijnlijk ook de reden dat ze in de sale zijn beland

Dit heb ik heel erg met neonkleuren. Nu ik weer een baby in de familie heb is het leuk om soms een kado te geven en dan heb ik eindelijk een leuk jurkje gevonden, zit er een oranje neonkleurig streepje in de hals oid. Of een neonkleurige print. Vreselijk.
Vooral de Hema heeft dit heel vaak. Hallo, 2012 is al lang voorbij. We zitten niet meer te Party Rocken, thanks!

6 likes

Ik vind dat ook zo vreselijk, maar volgens mij vinden kinderen dat zelf cool, want zie het zo veel. De aller-aller-lelijkste combinatie vind ik donkerblauw met neonroze (vaak met wit) en dat zie je zo super vaak! Echt, ew.

2 likes

@Luzarl has left the chat

Nah ik vind hun allebei niet zo interessant

1 like

Deze broekjes echt wtf
:woozy_face::woozy_face: zoooo lelijk vind ik dit.
Snap deze foto sws niet helemaal.
Maar misschien kan dat beter in het wtf is dit voor verkoopplaatje topic.

43 likes

Zo creeer je de illusie van een penis.

18 likes

Het is net een mondkapje :mask:

17 likes

:joy::rofl::rofl::rofl::joy:

Waarom staat er nou weer she/her achter het model.

Snap de intentie, maar het legt alleen maar meer nadruk op een geslacht waar dat niet nodig is.

6 likes

Ik kijk op hun insta en ze doen bij de mannen niet he/his

Beetje halfhartig woke

Edit: bij 2 op de 20 mannen wel, de rest niet. Doe het dan gewoon helemaal niet.

:sob: :sob: :sob: :sob: Stop ermee, Penny!

@Zemraluani Eens. Ik snap waar het vandaan komt maar ik vrees dat het alleen maar aversie opwekt (zeg je dit zo(?)) voor transmensen. Ik krijg ook een beetje kriebels van mensen die nu she/her in hun instabio zetten. “KiJk mIj eENs lekkEr proGreSsIef en inclUsIef ZiJn”

5 likes

Oh nou ja, you do you hoor. Dit is ook het impopulaire meningentopic.

1 like

Dit dacht ik vandaag ook nog haha. Mijn lip had er al lang naast gehangen

1 like

Nouja ik weet er ook geen flikker van, dus trek je van mij niks aan.

Maar 99% van de mensen is niet trans, dus ik snap niet zo goed waarom het dan nu zo super populair is om te doen. Ik zou ook geen (hetero) op m’n profiel zetten omdat 1 op de 10 mensen niet hetero is.

Ik weet niet ik vind het maar raar.

19 likes

Was hier eigenlijk wel benieuwd naar, zie poll in het Stel je persoonlijke vraagtopic!

1 like
3 likes

Hierop voortbordurend, en dit is ook een impopulaire mening, ik heb volgens mij moeite met mensen die they/them genoemd willen worden. Ik heb geen moeite met het feit dat ze non-binair zijn o.i.d. maar puur met het feit dat they/them meervoud is en dat continu een error veroorzaakt in mijn hoofd.

En ja, voordat iemand erover valt, ik weet ook dat dit nergens op slaat aangezien dit ‘leed’ in het niet valt met de ongemakken die zij ervaren. Ik vind eigenlijk gewoon dat daar een apart nieuw voornaamwoord voor moet worden gemaakt.

Nee nu ik dit zo opschrijf, misschien moet onze de gehele nederlandse taal op de schop en genderneutraal worden.

10 likes

Maar nederlands is toch al vrij gender neutraal? Niet zoals bijv. duits of spaans of frans waarin dingen een vrouwelijk/mannelijk/meervoud woord hebben (weet ik veel hoe dit heet, maar ik bedoel der/die/das/die, la/le, las/los, u get me)

Qua taalgevoel vind ik het ook zo raar om een meervoudsvorm te gebruiken omdat je nog steeds 1 persoon bent ondanks je genderidentiteit.

6 likes