Impopulaire meningen #3

Hahaha

8 likes

Woow, ik moet naar dingen waar je pas laat achter kwam :smiley:

5 likes

Ondertitel please!

ohnee dat vinden jullie niet grappig

7 likes

Haha ik ben het hier zo mee eens, vooral van die haarbandjes met zo’n enorme strik. Je kind is toch geen paasei.

12 likes

Ik vind dit vooral iets voor moeders die heel wanhopig willen laten zien dat hun kind een meisje is

15 likes

Ja inderdaad! Want oh wee als iemand denkt dat je kleine meisje een jongetje is. Net als die ouders die meteen haarspelden indoen als de baby net haar begint te krijgen

1 like

En sowieso kreeg ik zelf altijd koppijn van zulke dingen op mijn hoofd, dat doe ik mijn babytje echt niet aan.

Oh en inderdaad die wanhopige piekstaartjes :woman_shrugging:t3: 3 haren op het achterhoofd; hop elastiekje erin.

1 like

Echt?!

Ik vind haar zo’n sneu uitstraling hebben, heel ongemakkelijk constant. Zelfs als ze dr bek houdt, straalt ze echt diepe domheid uit.

31 likes

Ik vind kruimels in bed niet erg. Ik vind het eigenlijk wel gezellig dat als ik een avond in bed chips heb zitten eten, die kruimels me nog lang gezelschap houden.

Ja ik verschoon mijn bed elke week, en ik ben verder maar af en toe vies.

Edit: Oke, ik verschoon mijn bed niet elke week, maar ik wilde even een goede indruk achterlaten. Ik streef er wel naar, maar niet genoeg om het ook echt elke week te doen.

49 likes

Maar ze doet het niet eens goed. En erger me aan haar ene scheve oog.

Love een domme bimbo, maar ze is geen Jessica Simpson 2004. Dat was echt een icoon.

9 likes

Nouuuu ik vind het leuk om m’n hond voor 5 minuten aan te kleden. Het liefst zou ik hem ook met Halloween aankleden en met Kerst.
Hij vindt het nooit erg. Behalve die ene keer toen zijn muts over zijn ogen viel en hij tegen de tafelpoot liep :joy:

4 likes

Is ook geen waterdicht systeem, als mijn zusje als baby een roze geruite jurkje en roze haarband met strik droeg werd er soms nog steeds gevraagd “hoe oud hij was” :smile:

(Of onze omgeving was gewoon al heel vooruitstrevend en genderneutraal in de jaren ‘90, dat kan natuurlijk ook)

5 likes

Haha dit is evht het meest wholesome wat ik gelezen heb deze week. Gezellig met de kruimels

3 likes

afbeelding

11 likes

Ik vind de tijd helemaal niet zo bijzonder snel gaan eigenlijk. Een maand voelt gewoon als een maand etc.

2 likes

Hoe voelt een maand?

4 likes

Nou in iedergeval niet ‘razendsnel of 2x knipperen met je ogen en het is voorbij, zoals ik vaak hoor

Mijn vriendinnen keken me aan alsof ik gek was, dus drop het ook maar even hier: Ik ben de laatste tijd helemaal into de muziek van Roxeanne Hazes.

11 likes

Ik ook. Love it. Niet alle liedjes, maar een aantal nummers staan zeker in mijn meezinglijst in de auto.

1 like

Ja vooral in de auto! Heerlijk.

2 likes