Impopulaire meningen #3

echt lekkere muziek wel

2 likes

Ik haat ribbel chips, ik vind het veel te dik en te stoffig. Brossig? Dit is volgens mij geen woord. Iig niet lekker dun en knapperig. En mn lievelingssmaak is naturel chips van het merk g’woon. Maar daar kom ik niet zo vaak dus dan maar lays natural.

8 likes

Ik weet niet zo goed wat dit is.

2 likes

Ik denk dat dit wel echt impopulair is. Ik vind dr. Martens schoenen zo lelijk. Mijn zus heeft ze zelfs voor mn kleine nichtje gekocht. Echt zielig. Die zool en stiksels alleen al en het lijkt alsof je met stalen kisten loopt. Afschuwelijk.

Het lijkt me ook best lullig voor mensen die echt van dat soort schoenen voor hun beroep moeten dragen.

37 likes

Vroegah had ribbel (?) chips nog wat luchtigs. Ik nam laatst die van Lays, maar dat had zo een Pringles (karton achtige) smaak. Beh

3 likes

Heb ze ooit gekocht voor als het sneeuwt. Zodat ik niet op mijn gezicht ga.

Omg, waarom zou ik nog lelijkere schoenen kopen?

13 likes

Dr Martens zijn idd wel echt ideaal bij sneeuw, haha mega dik profiel. In Uggs krijg je natte poten en glijdt je nog op je bek.

Maar ik voel me ook nog steeds een soldaat als ik de Dr Martens aan heb (en draag ze daarom alleen onder rokjes/jurkjes, om het Captain Jack-gehalte te verminderen).

3 likes

Oh ik voel me juist heel geil altijd in zo’n soldatenlook, lekkere strakke broek, tanktop of coltrui en worker boots met profiel, dan denk ik voor een nanoseconde dat ik Lara Croft ben

37 likes

die zou ik best dragen.

3 likes

Ja maar dat is toch zo? Toen mn ex een bepaalde werkplek vanaf zijn kantoor in moest naar de fabriek kreeg hij bijna exact dezelfde schoenen. Alleen dan echt staal etc. Alles voor de veiligheid. En nu lopen er allemaal jonge meisjes op en het ziet er voor geen meter uit. Succes met je blaren doos.

Over lelijke schoenen gesproken: Converse All Stars :woozy_face: ook echt alleen leuk als je een peuter bent ofzo.

22 likes

Loooove all stars. Maar ik ben het denk ik nooit met jou eens sowieso.

1 like

Nee jij woont in Amsterdam en draagt All Stars :grimacing:

1 like

Ik denk dat de meeste mensen docs dragen omdat het “fashion” is, maar ik vind het persoonlijk ook gewoon fijne schoenen, zeker in het najaar/winter. Veel grip, lekker warm. Je moet ze wel inlopen (al viel dat bij mij enorm mee) maar daarna vormen ze wel goed naar je voeten. Mijn tantes moesten vroeger verplicht van mijn oma docs dragen omdat het goede schoenen waren (terwijl zij dat toen verschrikkelijk vonden haha).

Je kan ze lelijk vinden, maar ik denk dat het over het algemeen wel een goede ontwikkeling is dat comfortabele schoenen nu in de mode zijn. Vooral ook dat ze lekker lomp zijn, en dat dat niet langer beschouwd wordt als iets voor mannen. Beter dan die platte ballerina’s met 0 steun waar we 12 jaar geleden allemaal op liepen, wat dat betreft :stuck_out_tongue:

29 likes

Ik ben met veel haar Ă©n lang haar geboren. Dus ik was zo een paas ei baby :joy: Maar ik snap het wel als je baby al haar heeft want fotos waar ik geen haar bandje had zat het alle kanten op. Bij kale baby’s snap ik de haarband dan weer niet

Haha ik vind mezelf er juist echt heel kneuzig uit zien met een skinny en docs, telkens als ik het aan deed had ik het een kwartier later weer uit/anders. :joy:

1 like

Mwah heeeeeeeeel vroeger misschien. Maar jij draagt vans en woont in rotterdam? Ik vind Allstars gewoon leuk en ik droeg die al heel jong IN amsterdam idd.

Ik heb 0 paar Vans!! Wel 1 paar Dr. Martens :upside_down_face:

Ik droeg vroeger als tiener ook All Stars (ik spoot ze zelfs altijd in een andere kleur lol) maar ik vind ze bij volwassenen niet mooi staan

1 like

Ja dat kan, ik vind Vans echt niet kunnen bij niemand en Allstars alleen bij vrouwen. Zal ook wel een impopulaire mening zijn.

2 likes