Oeps, ik heb net 2 paar Vans gekocht, echt goede herinneringen aan mijn wannabe alto tijd en dus blij dat ze weer hip zijn. Maar die hoge allstars begrijp ik dus niet, die lage zijn dan wel weer leuk en wat minder alsof je hele voet vastgebonden is. Maar dr Martens vind ik op geen enkele manier vrouwelijk staan: dan heb je een leuk jurkje en dan kijk je naar beneden en dan zijn je voeten helemaal klaar om op missie in een oorlogsgebied te gaan.
Ik draag ze alledrie haha.
ik vind allstars bij mannen altijd heel liefelijk staan, vind dat vaak echt schattig
Sinds ik Chuck 70 all stars heb ontdekt vind ik de ‘gewone’ ook niet meer kunnen en lellek.
Ik vind het best jammer dat we nog steeds erg denken in termen van dat is ‘vrouwelijk’ en ‘mannelijk’ op het gebied van kleding, accessoires etc. En dat mensen ook gewoon zeggen van ‘ik zou je wel vaker in wat vrouwelijks willen zien’.
Deze all-star discussie brengt me terug naar mijn middelbare school tijd haha. Ik was vroeger eigenlijk ook echt zon wannabe alto/skater haha. ik was zo iemand die all stars droeg met doodshoofden erop, een skater broek en houthakker shirt erbovenop ook was ik altijd naar Indie en onbekende bandjes aan het luisteren en had ik zelfs een last.fm profiel haha.
Dit was echt mijn herfst/winterlook 2019. En wellicht 2020.
@Jumpsuit
Zo wat een sterke mening over schoenen Dr Martens kunnen niet, Vans kunnen bij niemand en All Stars alleen bij vrouwen, heftige mening, maar wel perfect voor dit topic want 100% zeker impopulair
Is het omdat je graag NIET mee wil doen met trends of vind je het echt allemaal lelijk?
Grappig, ik associeer docs vooral met de punkscene en 90s grunge.
Nederlanders met comfortabel en praktisch associeer ik vooral met een recht leren jasje en witte sneakers en haar in een staart.
Helemaal zin om mijn docs aan te doen vandaag en morgen en elke dag van mijn leven
Ja, dat is een goede vraag. Ik vind veel schoenen gewoon heel lelijk. Dat heb ik met kleding helemaal niet zo en daar heb ik dan niet echt een mening over. Zodra het over schoenen gaat wel. Ik vind dr. Martens gedrochten. Vans zijn volgens mij een beetje aan het verdwijnen? Het spreekt voor zich dat iedereen moet dragen wat ie wil.
Wat voor schoenen draag je zelf dan? Dit komt van iemand die leeft in haar converse, vans en dr Martens dus oprechte vraag
Voornamelijk sneakers en geen laarsjes of hakken. Ik heb ook niet een favoriet merk. Maar een veterlaarsje wil ik dus niet meer om die dr. Martens.
Nu wil ik weer mijn witte Docs aandoen, maar ik moet nog steeds maandverband bij m’n hiel plakken
Fucking sexy allemaal, vooral die bovenste pff en onderste
Ik zou echt klein duimpje zijn in Docs ik loop gewoon al jaren overal op dezelfde zwarte Nikes, school, werk of verjaardag. Lekker uitwasbaar ook wat in mijn geval wel een must is:sweat_smile:
Ik vind Doc Martens ook echt niet mooi. Heb veels te kleine en smalle voeten daarvoor. Maar ik heb sowieso niks met schoenen? Heb er hooguit een stuk of 5/6 paar. In de warmere maanden een paar loafers, en voor alledaags een paar enkellaarsjes met hak en All-Stars leef ik op, en dan nog een paar Vans als ik ga wandelen of sporten want ze lopen fucking chill en de rest pumps. Ik koop ook misschien eens in het jaar of twee jaar nieuwe schoenen als ze kapot zijn of echt niet meer kunnen.
Doe mij maar een tas ofzo. Of jas nummer zoveel
Ik haaaaat de schoenentrends van dit najaar. Het is allemaal
- cowboy
- docs-achtig
- bikerboots
En ik vind dat echt helemaal niks, ik mis echt elegantere schoenen in het assortiment. Gelukkig maar want ik heb toch geen geld lol
Ik denk bij die 2e gelijk aan Karen britchick die houd ook van chunky schoenen.