Impopulaire meningen #3

Haha ze is meteen een doos zo boos

Worden cowboylaarzen weer hip? Ik heb ergens nog een paar staan van toen ik op de middelbare school zat en zou die stiekem toch wel weer eens willen dragen :joy:

1 like

Jaaa veel liever een tas of een jas!

Toen mn vriend mn ouders voor het eerst zou ontmoette heb ik echt gevraagd of hij aub reeboks (zn enige paar normale sneakers) wilde aan doen. Naast zijn beroep draagt hij vaak van die heeeele lelijke schoenen die enorm duur zijn. En LELIJK wow. Vooral Louis vuitton. Die print alleen al. Wat LEEEELIJK. Bah. En voor zo’n spuuglelijke schoen betaal je al snel 600+. Uiteindelijk werd het een sneaker van Christian Louboutin. Nog steeds erg lelijk. Zo’n jammer geld he. En mn moeder vroeg of ze echt waren. :woozy_face:

Ik heb ook gezegd dat Nederlanders echt niet wild gaan op dure merken enzo. Althans dat denk ik?

@ZusjevanJoost ik ben niet boos ondanks dat ik weet dat je dr. Martens hebt.

:ghost:

haha ja dit is er echt het jaar voor! Zo’n beetje alle laarzen die ik voorbij heb zien komen zijn dus óf biker/veterboots óf cowboy :stuck_out_tongue:

1 like

Welke van deze 3 koop jij het liefst nieuw ondanks dat je het niet per se nodig hebt?

• Schoenen
  • Een tas
  • Een jas

0 stemmers

Wat draag je liever, een jas die over je billen valt of op je heupen? Dan heb ik het over de herfst en wintermaanden.

• Liever een jas die over mn billen valt
  • Liever een jas die op mn heupen valt

0 stemmers

Komt het wel eens voor dat je met je jas achter je fietszadel blijft haken? Met een jas over je billen dus.

• Dat is wel eens voorgekomen
  • Ja dit heb ik regelmatig meegemaakt
  • Dit is mij nog nooit overkomen

0 stemmers

Hoezo al deze polls in dit topic?

2 likes

Oja! Goed dat je het zegt. Ik dacht in het stel je persoonlijke vraag topic te zitten.

5 likes

@Jumpsuit Haha gelukkig maar!

1 like

Ik heb ook zoveel spijt dat ik deze jas vorig jaar niet heb gekocht. Wil zo graag een lange jas, ideaal

30 likes

Ik draag regelmatig een lange jas tot mijn enkels maar ik heb mij nog nooit een hobbit potloodventer gevoeld.

7 likes

Ik vind lange jassen bij kleinere mensen vaak ook niet staan. Alsof je in de verkleedkist als kind een jas eruit heb gevist.

2 likes

Wrijf het er maar in :sob:

11 likes

Jassen tot op de knie vind ik prima staan en is ook vrij lang.

2 likes

Dit is in de Zara ja

1 like

Oh zo mooi!! Staat je heel goed!

1 like

Als je hem had gehouden had je me sowieso moeten taggen in het ‘zonder omg reacties’ topic :joy:!!

2020 kan toch niet meer erger :joy::joy:

1 like

Heb jij er dan ook een die wel goed dicht kan? De meeste versies die ik in de winkel zie hebben maar een paar knopen, zo eentje heb ik ook wel, maar die kan ik dan alleen in de herfst aan. Terwijl ik me inderdaad wel altijd heel fab voel in die jas.