Impopulaire meningen #3

Ergste vind ik dan nog dat men met een lepel de resten om de mond weglepelt en dan weer opnieuw in de mond doen :face_vomiting:

23 likes

Hahaha ik kan relaten, want toen ik nog geen kind had vond ik dit ook vreselijk. Maar met het moederschap word je gewoon een beetje vunzig en ga je dit soort dingen prima vinden, het is verschrikkelijk.

6 likes

Hahaha ben benieuwd of ik ook ooit op dat punt ga komen :joy:

Oh nee, ik kan dit niet aan hahahaha. Aub

5 likes

Dit doet me aan dat filmpje van die oma met haar kleinkind denken waarbij ze dan samen cake gaan bakken en dat kind de hele tijd alles in zn mond wil stoppen. Mensen vonden dat schattig, ik kreeg daar echt mep neigingen van; hou die inhalige fikken van je eens thuis.

33 likes

Dat kind was zo fucking irritant. Werd zo aggresief van dat filmpje

1 like

Oh ja vreeeselijk dat kind. Hoe hij ook zijn hand naar z’n mond probeerde te blijven brengen terwijl oma zijn arm tegenhield. Echt ik zou direct stoppen met die taart bakken.

11 likes

Ik heb een baby en dat hele eetgebeuren is echt waar ik het meest tegenop zie. Ik herken ook helemaal niet dat je alles van je kind minder vies vindt. Ik hang regelmatig kokhalzend boven een luier en krijg bijna geen hap door mijn keel als haar gezicht onder het kwijl zit. Help!

14 likes

Ja ik vind het ook echt smerig. Ja ook van mijn eigen kinderen. Dat vieze geklieder met eten, jakkes.
En dan vriendinnen die foto’s sturen van hun kind met hun hele bakkes vol groene smurrie. Ik heb het ze echt verboden, hoef zulke foto’s niet van m’n eigen kind, laat staan van een ander kind.

Het kdv stuurde me laatst een foto van mijn dochter met een enorme groene snottebel. Echt gatverdamme🤮

10 likes

@kali @Jetlag hahha ik had precies die gedachten:p

1 like

Of als kinderen zo hoesten, iel.

80 likes

Ik wil me ergeren; waar kan ik dit filmpje kijken?

1 like

Ah dankje!!! Ik vind kinderen zo irritant :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: hij was nog kutter dan ik dacht! Wat een onopgevoed kutkind zeg. Hoopte bijna dat ie met z’n grijpgrage fikken in die mixer zou belanden. Overal dat vieze speeksel en hij zat ook nog aan z’n neus bah bah

32 likes

HIJ HEEFT EEN HEEL KANAAL

Ze moedigen dit aan denk ik, gadverdamme. Bij de lasagna heeft elke laag meermaals contact met z’n smerige klauwtjes en speeksel gehad. Je zal er maar op bezoek gaan en dit voorgeschoteld krijgen :nauseated_face:

23 likes

Dit anaamoedigen migado. Je zal deze jeroen maar uitnodigen op een date bij jou thuis. En dat je voor hem kookt en dat hij dan met zn grijpgrage handjes in je pan staat te vroeten.

6 likes

Waaah ook hoe hij zo’n hele klont boter in z’n mond steekt. Echt zin om hem als straf de hele deegbal op te laten eten net als in Mathilda en die chocoladetaart

13 likes

Ik snap echt niks van al die make-up palettes. Ik heb werkelijk nooit wanneer ik een vrouw zie dat ik denk: ā€œoh wauw wat draag je mooie ogenschaduwā€.

12 likes

Waaat een kutkind. Bij z’n moeder is die wel iets beschaafder, tot 1:02.

Ik zou het liefst offline ook in een dark theme leven.

Ik heb al zo vaak gelezen dat Thijl Beckand een klootzak is, maar kan het niet helpen, moet altijd zo hard om hem lachen. :joy:

7 likes

Ik vind mondkapjes minder raar staan dan mensen die de hele tijd met airpods in hun oren rondlopen.

44 likes