Impopulaire meningen #3

Ik heb onlangs bewust geen airpods gekocht want is echt weer iets voor mij om die dingen kwijt te raken als ik mijn mondkapje op/af doe

2 likes

Ah no, doet me echt denken aan toen ik als kind een keer heel erg aan het zeuren was om snoep (als ik mijn moeder mag geloven om 6u in de ochtend al) en dat ik toen de hele snoeptrommel moest opeten. :sob: Niet echt pedagogisch verantwoord denk ik en ik heb alle kleuren van de regenboog gekotst maar daarna wel nooit meer gezeurd.

26 likes

Ik vind die dingen echt zoooo raar hè. Ik woon in een stad waar veel mensen met psychische problemen op straat leven, dus ik kom geregeld iemand tegen die tegen zichzelf of in de verte staat te praten. Maar die mensen met airpods doen dat dus ook!! Je kunt ze niet uit elkaar houden! Dus altijd als ik nu iemand zie die midden op straat staat te praten tegen zichzelf, minder ik vaart, goed kijken… heeft ie een telefoon vast? Nee, is het een zwerver? Hm lastig in te schatten. En dan loop ik toch altijd maar met een grote boog eromheen (er zijn een aantal mensen heel onvoorspelbaar hier op straat dus ik houd het liefst afstand).

Ik hoop dat mensen met Airpods dit weten :smile: dat je dus verwart wordt met mensen die psychisch niet helemaal in orde zijn

18 likes

Gelukkig kan je daarvoor een speciaal touwtje kopen :joy:

1 like

Geen stemmen in zijn hoofd maar uit zijn oor. :joy:

1 like

Het komt bij mij gewoon door de vorm van Airpods die ik zo lelijk vind / eruit vind zien als tandenborstelopzetstukjes.

10 likes

Ik raak steeds meer gewend aan mensen die bellen met oortjes, ik was eerst ook altijd van “Huh??” als iemand opeens begon te praten in het luchtledige haha.

Heb zelf ook Airpods maar ik bel niet zo vaak en word ook niet vaak gebeld. Heb wel Siri uitgeschakeld, ik ga niet uit het niets schreeuwen “Hey Siri zet het volume hoger” terwijl ik op straat loop :sweat_smile:

Ja, het komt omdat je het kabeltje niet ziet! En zoals ik zei, hier lopen heel veel schreeuwende mensen op straat :stuck_out_tongue: en die heb ik langer meegemaakt dan deze mensen met oordopjes, dus ik verwar ze nog steeds. Voel me wel echt een oma nu trouwens.

4 likes

Ik loop op all stars en heb airpods, oeps :grimacing:

1 like

Haha, komt me zo bekend voor dit :smile: “Is het een hipster of een zwerver?”

6 likes

Ik zei nog een paar dagen geleden dat ik dr. Martens niet mooi vind. Nu vroeg m’n zus of ik haar oude veterlaarsjes wilde hebben. Want ik riep altijd dat ik Pippi Langkous laarsjes wilde. En ik vind ze leuk maar ook heel dubbel om nu in de lopen. :joy: toen ik ze gister ff aanhad voelde het alsof ik in legerboots liep.

4 likes

Ik vind het superfijn om onderschat te worden, ik lees vaak dat mensen dat vervelend vinden en dan heel erg bewijsdrang krijgen, maar echt onderschat worden wordt zo onderschat!!

Ik doe al jaren alsof ik heel veel dingen niet kan (bijvoorbeeld kaarten stokken, Duits verstaan, werken met bepaalde computerprogramma’s bijvoorbeeld) en eindstand is dat andere mensen dat voor me doen, ik geen kuttaken hoef uit te voeren en mensen hoogstens blij verrast zijn als ik toch iets minder incompetent ben dan ze hadden gedacht.

Echt, heerlijk. Geen druk, geen verwachtingen, geen teleurstellingen. Love it. Enige “nadeel” is dat mensen misschien denken dat je een loser bent ofzo maar Boeie, heb je toch geen last van.

81 likes

Mijn date kwam me laatst ophalen met AirPods in en het was echt een afknapper :joy: hij was ook echt twee minuten onderweg dus totaal overbodig

2 likes

2 minuten is wel bijna 1 nummer he.
(heb ook nonstop mijn oortjes in, maar geen AirPods)

4 likes

Dit is zo waar. M’n vriend vertelt aan iedereen dat ik niet kan koken. Kan ik best, maar vind er gewoon geen fuck aan. Ik speel het wel mee hoor: hahahihi nee kan idd niet koken, ben zo slecht daar in!

18 likes

Ja ik bedenk me net dat hij die dingen waarschijnlijk in had omdat ik had gebeld :joy:

Same. Als ik ergens geen zin in heb doe ik gewoon alsof ik het niet kan zodat iemand denkt ach goss kom maar hier dommie ik doe het wel.
En als ik het wel moet doen vet overdreven prutsen en vloeken muwhaha.

6 likes

Ik doe dit nu op mijn nieuwe werk. Ik heb nu een stuk minder verantwoordelijkheden, krijg geen telefoontjes met allerlei domme kutvragen waar ik geen zin in heb en mensen verwachten niet zoveel van me. Heerlijk, veel beter voor mijn stressniveau dit.

6 likes

Ik doe het wel eens bij bepaalde banen ooit bij de worstenwinkel gedaan alsof ik niet begreep hoe je alles moest doen m.b.t. de gordijnenafdeling. Had echt geen zin om de hele dag daar te staan.

Ergens anders sprak ik zogenaamd geen Duits sprak en had ik gezegd dat nauwelijks Engels kon en zodoende Nederlands ben gaan studeren. Scheelde veel telefoontjes plegen :joy:

3 likes

ik vind die brow laminations 9 van de 10 keer er niet mooi uitzien en soms zelfs een beetje creepy. Snap ook niet dat het zo’n trend is.

6 likes