hahahah heerlijk dit. Een van mijn katten heet Chaos - op zijn Nederlands uitgesproken. Maar bij de dierenarts spreken ze het altijd uit op zijn Engels.
Ik moet altijd zo goed opletten met wat ze omroepen. Heb liever dat ze mijn naam roepen.
hahahah heerlijk dit. Een van mijn katten heet Chaos - op zijn Nederlands uitgesproken. Maar bij de dierenarts spreken ze het altijd uit op zijn Engels.
Ik moet altijd zo goed opletten met wat ze omroepen. Heb liever dat ze mijn naam roepen.
Bij ons roept de dierenarts alleen de dierennamen! Ik vind dat mega schattig haha
Ja bij ons ook haha. Mijn kat heet Moos en dan wordt hij ook nog met mijn achternaam geroepen. Dus echt: Moos de Wit (fictieve achternaam maar even voor het idee).
Haha, mijn katten hebben ook mensennamen - oude Vlaamse namen (beetje zelfde idee als @ZusjevanJoost) maar van 1 naam heb ik nu best spijt. Vind dat namelijk best een leuke naam voor onze-zoon-op-komst maar ja, kan mān kind moeilijk naar de kat noemen.
De moeder van mijn vriend heeft dit gewoon gedaan hahaha. Ze had een kitten terwijl ze zwanger was van een dochter maar die kitten is toen doodgebeten door een hond. Ze heeft haar dochter de lange versie van de kattennaam gegeven (als voorbeeld, de kat heette Lizzie en de dochter Elizabeth maar roepnaam Lizzie).
Jaapie II. Dat zou eigenlijk wel om te gieren zijn.
Help ik noem mijn vader Poekkie en mijn vrouwtjeskat heet Henk. Did it all wrong
Haha mijn oom en tante hebben hun kind de (mensennaam) van hun hond gegeven⦠chase your dreams!
Ik ken iemand die een kat had die (even fictief) Henk heette en toen kreeg ze een relatie met iemand die ook Henk heette hahaha
Kat is ondertussen overleden en de relatie is still standing dus alles kwam goed maar ik heb daar toen echt flink om gegierd
Ik heb me laten vertellen dat Poekie vagina betekent, alleen weet ik niet meer welke taal
The vagina monologen zijn terug
Ik noem mijn vriend altijd Poekie. Re-evaluation needed
Ja misschien is dit wel echt uit de lucht gegrepen hoor, geen idee hahah
Hij heet iets in de trant van Kamiel, Stan, ā¦
Jaaa dat is het geloof ik! Want die man had daar een tijd gewoond herinner ik me weer.
Mijn schoonmoeder heeft hier een handje van. Haar paard heet doodleuk Bram en de hond heet Sjaan. Het is nog een boxer ook, die combi is te debiel. Love it.
Hahaha, ik vind āāniet-passendeāā namen eigenlijk veel leuker als ik dit zo allemaal lees.
Onze katten hadden vroeger best vaak kittens, en mijn zus en ik hadden dan voor elk nestje een thema qua namen. Op een gegeven moment was het thema fruit: Kiwi, Abrikoos, Perzik, Banaan.
En onze hond heet Bertha
Dat doe ik met mijn vissen: Tequila en Nacho zwemmen nu vrolijk rond in het aquarium. Helaas heeft Salsa (Salsa, Tequila, Corazon, dat liedjeā¦) het aquarium moeten verlaten. Sushi + Noodles had ik ook ooit. De grap met mijn vriend is altijd als we het hadden over een van die dingen eten āniet de visā te reageren.
Oh beter Bram voor een paard (topnaam trouwens) dan Moonlight Dancer of Sunshine Tweety of hoe dramatisch paarden altijd heten.