Impopulaire meningen #3

Ik dacht eerst dat de kat van je opa zo heette en dacht: zo, die opa van Flan heeft een dikke naam bedacht voor zijn kat. :sunglasses:

12 likes

Haha wij hadden vroeger ook een hond wiens stamboomnaam echt een hele basic en veel voorkomendevrouwennaam was. En mijn tante heette ook zo dus die naam wilden we echt niet gebruiken. Vind het ook nog steeds een belachelijke naam voor een hond.

Het werd uiteindelijk dezelfde naam als de vorige hond. 🤷 Ik was 7 en vond dat de hond gewoon weer zo moest heten. Dus we hebben het nu ook altijd over ‘hond1’ en ‘hond2’

7 likes

Ohh ja da’s wel lekker makkelijk haha. De ouders van een vriend van me hebben nu de 4e hond met dezelfde naam. Ik snap dat echt niet :joy: Elke hond heeft een eigen persoonlijkheid imo.

1 like

Mijn vader heeft een tijd een poes gehad die voorheen bij een fokker vandaan kwam, en die heette voluit Tutti-Frutti du Comte Bibi. Toen hebben ze haar maar Tutje genoemd haha

21 likes

Ik was ook die persoon die het niet snapte, maar intussen noem ik elke kat Poes :joy:. Ze hebben wel verschillende namen maar die gebruik ik niet.

1 like

Ik haat alles met karamel-zeezout

17 likes

Haha ja, dit was echt de steigerhout van het snoep, maar is ook weer zó uit. Bleeehg.

6 likes

Ja toen dacht ik meit dit is gewoon WD-40

21 likes

Haha ja precies :sob: álles moet karamel-zeezout. Hou op

1 like

Budha to budha sieraden… Mijn god wat afgrijselijk.
Je kan net zo goed een kettingslot om je nek hangen :nauseated_face:
En dan die prijzen :woozy_face:

Ben blij dat die trend redelijk is overgewaaid.

75 likes

Ik weet nog steeds niet wat ik erger vind, Buddha to Buddha of Pandora.

22 likes

*stopt pandora weg *

6 likes

Kan je onmogelijk tussen kiezen.

4 likes

Ik vind die typische Swarovski sieraden btw ook nog lelijk.
Buddhadinges zou ik nog best leuk vinden zonder het logo erop.

7 likes

Ik heb een armband van de junior lijn, geen idee of dat nog bestaat, maar die is heel erg mooi subtiel. Die draag ik soms nog wel!

Bij Swarovski denk ik altijd aan dit

56 likes

Die had mijn oma vroeger altijd op haar televisie staan, zo’n gigantische joekel van een televisie.

8 likes

stopt Swarovski weg *

2 likes

Ik vind dit echt super schattig en nostalgisch, het doet me denken aan toen ik als kind op bezoek ging bij oudere familieleden :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mijn moeder had vroeger een smalle vitrinekast vol met deze poppetjes en beeldjes. Als de zon erop scheen, kreeg je van die mooie regenbogen. :star_struck:

12 likes