Crop sweaters/truien… want blijkbaar hebben buiken het in de winter niet koud
Mijn buik is serieus altijd mijn warmste lichaamsdeel. Nou vind ik een koude rug alleen niet zo chill dus een croptrui is niet aan mij besteed. Maar een trui met een buikgat lijkt me echt heerlijk. (En een vreselijk debiel gezicht)
Edit: of nog beter, een deken met een buikgat!!! Ik kan nooit mijn buik afkoelen en de rest van mijn lichaam warm houden als ik in bed lig. Kan iemand dit even maken?
Koop een deken, knip een gat?
De Duitse taal is veel mooier dan Frans.
Ja ik wil nog geen kinderen, dus ik hou mijn buik en baarmoeder het liefst lekker koel.
Ja junior is nog OK, idd!
Die schakelarmbanden van 30 kg zijn niet OK.
Ik denk aan Roy Donders, dit soort meuk afgewisseld met boerenbont.
Ben het er niet mee eens, want ik vind Frans een van de mooiste talen die er is, maar ik vind wel dat er echt te weinig appreciatie is voor Duits. Duits kan ook echt prachtig zijn! Ik was ook een hater tot ik hier kwam wonen trouwens, maar ben het echt gaan waarderen.
30 forummers die gaan vertellen over hun spectaculaire gespikkelde ogen die verkleuren in maanlicht in 3, 2, 1…
Dus bruin?
O, nee, das als je alle kleuren mengt.
je zou maar saaie oogkleur hebben
ik ook en ik vind het echt vet jammer dat ik een saaie ondefinieerbare kleur heb
Over ogen. Ik vind felblauw ogen gecombineerd met bruin of zwart haar dus helemaal niet zo aantrekkelijk. Contrast is veel te groot ofzo? Dus nee voor mij niet die barman van first dates.
Ik wilde een foto voor je plaatsen want toevallig heb ik spectaculaire gespikkelde ogen die verkleuren in maanlicht maar het ziet er creepy uit als je zo’n in-your-face ingezoome oogfoto upload
Haha ja sowieso mensen met heeel blauwe ogen hebben wat mij betreft soms te priemende ogen ofzo. Zeker als ze dan ook wat roder oogwit hebben.
Misschien komt het omdat ik zelf blauwe ogen heb, maar ik vind bruine ogen altijd mooier, bij welke haarkleur dan ook
Er heeft 2x in mijn leven een onbekende in het voorbijgaan gezegd: jij hebt een bijzondere kleur ogen. Nouja 1x was het het kind voor mij op de duikplank dat riep: wow jij hebt gele ogen! Heeft indruk gemaakt hoor.
Dus nu denk ik dat ik hele speciale ogen heb. Terwijl er dus waarschijnlijk een miljoen mensen die ik tegen ben gekomen en heb ontmoet er niets bijzonders aan vonden.
#specialeyesnowflake
Ik vind de vorm van de ogen eigenlijk veel bepalender voor hoe mooi ik ze vind dan de oogkleur.