Je bent afhankelijk van de stand van de wind, dus er zullen stukken zijn dat je de motor aan hebt.
Edit: sorry als ik een hele verkeerde discussie veroorzaak
Je bent afhankelijk van de stand van de wind, dus er zullen stukken zijn dat je de motor aan hebt.
Edit: sorry als ik een hele verkeerde discussie veroorzaak
Ja, dat is logisch maar ik zie het hier echt bijna nooit dat ze met zeil (die is meestal opgevouwen/opgerold of zo) uit langs komen varen (en woning kijkt deels uit op de rivier). Maar zal ook wel de locatie zijn.
Klopt wel. Op een rivier moet je tenzij de wind goed staat, gaan kruisen (zigzaggend de rivier over) dus waarschijnlijk worden de zeilen pas gehesen als ze op het meer zijn bijvoorbeeld.
Ik woon sinds kort bij een brug en ik snap jullie ergernis helemaal! Altijd als ik buiten ben is dat ding open.
Dit heb ik ook ja! Mijn hele familie drinkt niet, en zo ben ik dus ook opgevoed. Op een gegeven moment kwam ik er uiteraard achter dat alcohol als iets heel ânormaalsâ wordt gezien en dat het voor veel mensen ook echt een redelijk belangrijk iets in hun leven is. We zijn inmiddels 10+ jaar verder sinds deze ontdekking, maar ik krijg daar nog steeds een beetje een âerrorâ van. Ik kan dat gewoon niet snappen. Verder geen problemen mee als mensen dat wel doen. Wel met: maar waarom drink jij dan niet??/Je moet leren drinken/ je lust dit dan toch wel?\ Oh dus je bent nog nooit dronken geweest??? (Denk bij al deze uitspraken een zéér veroordelende gezichtsuitdrukking erbij). Alsof ik raar ben omdat ik niet drink en daarvoor een in drievoud ondertekende geldige verklaring moet hebben. Rot op.
Ja dit en dat ze verbaasd uitroepen dat jij gezellig bent ZONDER drank omg omg of durft te dansen op een Spa rood?! (weten jullie nog, Sicily 1937, dat we uit gingen ergens? Mooie tijden waren dat)
Gelukkig weet iedereen op een gegeven moment wel dat je niet drinkt en wordt dat normaal maar de normalisering van het drinken van alcohol zal ik ook nooit begrijpen nee.
Nooo juist leuk! Wel op een geruite rok, anders telt het niet
Ik vind forumtrends echt bizar. Dat iemand zegt: ja dit is goed! En dat vervolgens dan mensen allemaal zelfbruiner, een onhandig bad of een spijkerbed kopen. Zulke dingen liggen toch over een half jaar weer in de kast
Of mensen zijn daadwerkelijk blij met hun spullen op aanraden van anderen die geen reden hebben om te liegenâŠ
Ik zeg niet dat mensen niet blij zullen zijn met hun nieuwe spulletjes. Ik vraag mij af of ze er op de lange termijn ook blij mee zijn.
Ik vind het bizar dat je opeens iets koopt omdat het wordt aangeraden. Van de zelfbruiner kan ik het mij nog voorstellen. Maar waar komt de behoefte vandaan om ook opeens een spijkermat of badje te bestellen. Het lijkt zo een vluchtige beslissing.
Misschien zegt het ook meer over mijzelf. Voorheen trapte ik nog wel eens in influencer shit, en die spullen liggen nu dus achterin de kast.
In het geval van het bad, ik mis al jaren een bad in huis en toen ik die bademmer zag een tijd geleden had ik zoiets van âDat kan toch niet lekker zittenâ maar als ik dan een heleboel goede reviews zie hier van mensen die er geen belang bij hebben om zooi aan te smeren, ja dan wil ik NU dit bad.
Dat dénk je.
Ik verdien aan elke link
Of ik blij ga zijn met mn spijkermat weet ik niet, maar ik ben nog altijd blij met mn roze rains regenjas. En geen parfum dat zoveel complimenten als molecule 01 haha.
Ik heb weer een trend gemist, waarover gaat dit?
Ik had in de kringloop gekeken of ik zoân opoeding kon vinden maar helaas pindakaas. Was wel benieuwd wat ik ermee zou kunnen doen maar wil er niet meer dan enkele euroâs aan uitgeven.
Ah truien zonder mouwen
Ik lees dit vanonder mijn forumtrend sterrendekentje
Bedoel je van die shaggy haircuts?
Of Party in the back zoals bij mullets?
0 stemmers
ik denk dat ze die twee nineties tentakels bedoeld? Dat je een strakke staart hebt en dan twee antennes naast je hoofd