Impopulaire meningen #3

Zo droeg ik mn haar vroeger overigens ook en dan bij voorkeur in zo’n rommelknot met zo’n elastiek met extra haar/vlechtjes eraan.

8 likes

Random maar ik vind de uitspraak “business in the front, party in de back” om de een of andere reden altijd zo grappig :joy: echt lame eigenlijk whahah

17 likes

Ik hou van die uitspraak :joy:

1 like

Of op z’n Duits: Vokuhila! Vorne kurz, hinten lang. Is echt een begrip hier :smile:

18 likes

Waarom is haar riem los. Alsof ze net een plasje heeft gedaan achter die leeuw

18 likes

Ik vind juist staart zonder zo lelijk. Maar vind het zelf mooier als die plukken wat wilder zijn ofso, weet niet hoe ik het moet uitleggen maar sommige lijken zo stijl en plat alsof er lak op zit.

4 likes

Of zo, vind ik persoonlijk ook niet zo mooi:
Vind haar wel echt een beauty trouwens!

2 likes

Ik heb zo’n bloedhekel aan Banksy.

9 likes

Jaaaa helemaal eens met dit haha. Dat vinden collega’s dan ‘ongezellig’, maar ik word anders gewoon helemaal gek. Ga het liefst even in m’n eentje ergens eten en een podcast luisteren.

10 likes

Hier kom ik altijd achter als ik heel erg enthousiast in een bad ben gaan zitten in bijvoorbeeld in een vakantiehuisje, en na 3 minuten denk ‘is dit het dan?’ :joy:

14 likes

Dit!! Zeker aangezien het meestal eerder een kwestie van niet willen dan niet kunnen is.

Helemaal mee eens. Ookal is het voor mezelf wel echt dat cijfers in mijn hoofd zweven en ik het moet opschrijven :v:t3:
Had zelf altijd een hekel aan jongens die niet handenarbeid/kunst etc wouden doen want dat konden ze niet, voelt ook als iets wat te vrouwelijk of gay voor de was.

2 likes

C65B2503-1839-44B0-A9CC-DFE9566C126E

3 likes

Zo mee eens dit. Ik kreeg op de middelbare school te horen dat ik nou eenmaal niet zo goed was in rekenen/wiskunde. Ik mocht op een gegeven moment niet eens meer naar de les komen, en werd verplicht over te stappen naar de HAVO omdat je daar een pakket zonder wiskunde kon doen. De combinatie van diploma zonder wiskunde + geloven dat ik het “gewoon niet kan” heeft me toen zo erg beperkt in mijn keuzes.

Later heb ik alsnog zelf een cursus wiskunde bij een uni afgerond met een 9.7. Als ik toen op de middelbare school al had geloofd dat ik het gewoon kon leren had dat zo veel gescheeld.

18 likes

Ja en dan nog, niet elke man is even praktisch. Als er iets moet gebeuren in huis bel ik ook veel eerder mijn moeder dan stiefvader, daar heb je veel meer aan. Mijn vriend was laatst ook verbaasd dat ik een gereedschapskist had, dacht echt, eh vriend, ik woon > 10 jaar op mezelf, je verzamelt wel eens wat?!

@Victoria Ik heb dus wiskunde gestudeerd en hoe vaak ik wel niet de reactie kreeg: “oooh hihihi wiskunde daar was ik altijd zó slecht in”. Dan denk ik echt, ja prima het is niet iedereen zijn ding, maar om dat nou trots aan mij te gaan vertellen?

4 likes

Ik heb nog als stagiaire een andere docent aangesproken die nog steeds bepaalde onzin verkondigde m.b.t. bètavakken en meisjes.

12 likes

Ik vroeg als grapje of mijn vriend jaloers was op mijn gereedschapskist (en nog allerlei losse dingen want het past niet) en hij zei ja eigenlijk wel :sweat_smile: Ook vroeg hij of ik me stoer voelde toen ik met een boor bezig was, maarja eigenlijk wel :stuck_out_tongue:
Soms trap ik er ook nog in om hem iets te vragen als ik ergens niet uit kom, maar hij is onhandiger dan ik dus kan het in de meeste gevallen beter zelf oplossen. Het is wel wennen trouwens want ben dus wel een handige ex en vader/broers gewend. Ik word zo wel zelfredzamer :sweat_smile:

2 likes

Ik voel me hier op aangesproken, maar ik kan het écht niet vanwege mijn dyscalculie.

3 likes

Ah neejoh, mannen en vrouwen kunnen natuurlijk allebei dyscalculie hebben of zelfs maar ergens gewoon geen talent voor, en dat is helemaal niet erg, het is meer zo’n houding die sommigen aannemen idd van “hihihi ja ik ben blond hè” :woman_shrugging::woman_facepalming:

Nou ik schaam je juist echt kapot, het is soms ook echt gênant :sweat_smile: