Impopulaire meningen #3

Waar hoort red velvet dan naar te smaken? Ik dacht dat het gewoon chocola met rode kleurstof was, soort hipsterfilter.

5 likes

Choco en vanille volgens mij iig niet wat de hema probeert te doen daar overheerrst de botorcrme :stuck_out_tongue:

Red velvet is eigenlijk een hele simpele cake die speciaal is omdat ie rood is. Gewoon standaard cake met cacao en kleurstof. En roomkaasfrosting

1 like

Je schrijft Oreo verkeerd.

1 like

De structuur is ook door de soda en karnemelk anders. Een goede red velvet is luchtiger en de crème zwaarder

2 likes

Ik mis 3 zoenen geven als begroeting

13 likes

Wegwezen jij!

6 likes

afbeelding

1 like

Ik ook hoor (ik heb dit in april ook gepost hier en was volgens mij de enige haha)

1 like

Ik vind honing geitenkaas ook echt heeeerlijk. Maar soms zit er een soort korst aan de geitenkaas en dat vind ik dan wel weer heel erg vies.

2 likes

Ik ben hoge taille-moe en zou het niet erg vinden om weer jeans te kunnen vinden die ophoudt onder mijn navel.

(Eigenlijk wil ik gewoon overal naartoe kunnen gaan in mijn pyjama hoor, maar goed daar zijn we nog niet.)

10 likes

Maak je geen zorgen, vanaf morgen mogen we nergens meer heen dus kan je de hele dag in pyjama lopen :heart:

21 likes

Ik mis nog steeds mijn favo low waist flared jeans waar je zelfs olifantenpoten onder kon verstoppen. Meest comfortabele broek ooit.

4 likes

Welke maat heb jij? Ik heb echt een heeeerlijke donkerblauwe denim low waist flare jeans van vero moda waar ik te brede bovenbenen voor heb gekregen. Eeuwig zonde en nu ligt ie hier maar te rotten in mijn kast. Kan er geen goeie foto’s van maken voor de verkoop ook :sob: anyway het is iig een lengtemaat 34, taille zou ik even moeten checken

Maar hoe doen jullie dat met je reetspleet? :flushed:

3 likes

Langerekte torso en kabouterbeentjes.

1 like

Ugh dit is me look

4 likes

Niks hotters dan een bitch met een strakke buik in een heup broek.

Props als je ie onder je heupbot hangt, dat kunnen maar weinigen.

12 likes

Lief alleen 34 is voor mij te lang en als je het dan inkort is het goodbye flare :joy:

1 like

PRC_168923057

Volgens Givenchy is dit hetttt item voor het najaar!!

23 likes