@dikkekip Wat mooi dat het op die manier kon. Een waar tribute aan zijn persoonlijkheid.
Wat lief We kregen er ook veel complimenten over!
Het was een ontzettend verdrietige periode, maar we hebben ook heel veel kunnen lachen gelukkig
Bij ons gebeurt dat niet, maar voor chirurgen in opleiding worden nog wel een aantal lichamen gebruikt geloof ik. Op de snijzaal zijn wel wat lichamen maar de hoeveelheid valt ook wel mee.
Beetje smerig detail: Bij de snijzaal worden lichamen ook heel lang bewaard. Toen ik daar in 2015 was, was er een lichaam dat al 20 jaar gebruikt werd voor dit onderwijs. Vanaf 1995 al!
Ja dit had ik ook, ik heb een aantal keer snijzaalpracticum gehad en het was steeds met hetzelfde lichaam dat ooit geprepareerd was zodat je alles in flapjes opzij kon slaan en alle organen er voorzichtig uittillen. Best inventief haha. Maar dat lichaam ging ook al een heel aantal jaar mee inderdaad
Aah ik kocht alleen dat ene jurkje, omdat dat echt mijn stijl is. Beetje 2016 Gucci Blackpink (i-co-nic!). Hooggesloten is ook echt mijn ding, maar ik weet uit ervaring dat anderen dat raar vinden
Ja die. Kaarsen in leuke kleurtjes is niks nieuws inderdaad, maar snap niet waarom zo’n gedraaide ineens helemaal cool is.
Ah was niet vanwege jou hoor, zag het de laatste tijd steeds voorbij komen hier vanwege die samenwerking, en zie het merk al een tijdje op een aantal modeblogs ook. Ik snap de populariteit van het merk gewoon niet, omdat ze dus constant hetzelfde doen, ik vind het gewoon saai, en ik vind het model persoonlijk niet leuk, maar ik vond het jurkje bij jou wel leuk staan (en bij wel meerdere mensen trouwens)
Huh ik loop achter. Dus gewoon een kaars waar een draaivorm aan zit?
Ja deze, helemaal ~hot~ op het moment
Edit: lol ik googlede dit en nu zie ik dat libelle er een artikel over geschreven heeft. Ik denk dat de trend alweer over is haha https://www.libelle.nl/huis-tuin-feestje/gedraaide-kaarsen-zelf-maken/
Haha oh ik had echt geen idee. Zo’n kaars heb ik jaren geleden op een kinderfeestje gemaakt.
Oh ik vind dit wel leuk, waar kan je dit kopen?
Vijf euro’s voor een echte hippe HAY designkaars
Anna + nina heeft ze ook in mooie pastelkleuren
Idd net van die anal beads
Of de tutolio van Aimee (zelf niet gezien dus ik beloof geen goed resultaat)
Ik word heel ongemakkelijk van gesprekken over financiën. Op het forum scrol ik er altijd zo snel mogelijk overheen (en ik doe nog net mijn ogen niet dicht). Al gaat het over de kosten voor kinderopvang (ik heb nog lang geen kinderen), dan weet ik al niet hoe snel ik door moet scrollen of het topic moet sluiten
Ik ben wel benieuwd waarom dan! Is het een gevoel van “dit is privé, dit zou ik niet mogen lezen”? Of juist dat je jezelf gaat vergelijken?
Ja ik ga me inderdaad vergelijken en ik vind het ook best privé (maar ik snap dat heel veel mensen dat niet vinden hoor, in mijn omgeving werd er gewoon nooit openlijk over geldzaken gepraat dus dat veroorzaakt ook het ongemak). Ik heb ook een beetje een trauma opgelopen door mijn studieschuld haha, dat speelt sowieso ook mee
Oh bijzonder! Er kwam net een vriendin koffie drinken en we hebben het er vrij uitgebreid over gehad juist. We willen allebei een huis kopen, hoeveel heb je dan nodig en hoeveel hypotheek kan je krijgen, waar kan je beleggen, dat soort dingen. Vind het juist wel fijn om het over te hebben, maar misschien ook juist omdat ik weinig zorgen heb.
Heel herkenbaar, ik heb hier ook last van. Ook een studieschuld trouwens