Impopulaire meningen #3

Vraag me dan ook af of iemand dan wel happy is in de outfit of puur voor de fasjun. Vaak zijn t van die meisjes die normaal iets totaal anders dragen en nu ineens zoiets. Niks mis met de outfit maar voelt vaak alsof ze t puur dragen omdat t in is maar het eigenlijk helemaal niet bij hun past of happy in voelen

Ik vind de zee niet zo boeiend en elk strand hetzelfde. We hadden op vakantie wel eens vrienden die ons dan meenamen naar ‘echt een heel mooi strandje’, maar het is gewoon overal een lap zand en zout water. Ik voel de magie niet zo :smiley:

32 likes

Oh my god noo hier word ik alrijd zo boos om als @Mhysa dit weer eens flikt :rage:

@anon18050057 :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 like

Ik haaaaat zand, dus ik kan ook niet genieten van strand.

3 likes

Oh ja ik woon in Den Haag en mensen zeggen dan altijd “ooh heerlijk dicht bij het strand!” maar ik kom er bijna nooit. Ben er afgelopen zomer 1 keer heen gefietst. Toen ik er was wist ik eigenlijk niet echt wat ik moest doen en ben maar weer terug naar huis gegaan :woman_shrugging:t3:

19 likes

Ik hou ook niet van het strand. Echt afschuwelijk om eerst in de zee te gaan zwemmen en daarna overal zand aan je te hebben plakken. Het gaat ook overal tussen zitten. Doe mij maar een zwembad

4 likes

hahaha
een lap zand of nog erger: gewoon allemaal ROTSEN. en dan is het heel normaal om daar lekker je handdoekje op te leggen? is toch niet comfortabel

1 like

Waaaaaat???

1 like

Woooow haha, echt? :smiley: wat hebben ze niet wat je zou willen dan? I love de lidl echt, dus ik kan niet relaten.

3 likes

Haha ik heb dat met de Action, maar ik weet niet of dat een impopulaire mening is? Ik haat die winkel echt, zo’n rotzooi en zo sfeerloos en ik zie ook zelden wat leuks. Mijn moeder wil er altijd heen alsof het een soort uitje is maar ik zou het niet erg vinden als ik nooit meer een voet in die winkel mag zetten.

52 likes

Bij ons is de winkel ook veel te druk, dus daar sta je eeuwig te wachten en moet je daarna supersnel je boodschappen inpakken omdat er 10 mensen achter je staan.

Overigens zijn ze wel de eerste supermarktketen die gestopt zijn of gaan stoppen met het verkopen van tabak aan de kassa. Dat is dan wel top.

1 like

En als je iets koopt moet je altijd driedubbel controleren of iemand niet het product al uit de verpakking heeft gehaald en de helft heeft terug gestopt óf het product zelfs kapot heeft gemaakt.

2 likes

Zeker als er aan jouw kassa wordt afgeroepen: “PRIJS KASSA 7”, moet je nog een eeuwigheid wachten. Ik haat alle budgetwinkels met hun slechte verlichting, minimum aan open kassa’s en de druk om je boodschappen in 10 seconden ingepakt te hebben :smiley:

5 likes

Ja, ik ook. Bij de Aldi staat de rij soms tot achterin de winkel (15 wachtenden), dan kan je toch beter een kassa bijdraaien. Want ik maak gewoon rechtsomkeer. De Action is hier trouwens altijd een oorlogsgebied, maar daar kunnen de winkelmedewerkers ook weinig aan doen.

1 like

Ik vind Aldi en Lidl beide vet irritant omdat ze geen zelfscan hebben, zelfs een snelkassa zou al helpen maar die is hier ook niet

Sta daar aaaltijd achter een oudje die een uur doet over de boodschappen weer inpakken. Wat ik begrijp, maar dat is precies waarom ik zelfscan bij andere winkels

2 likes

Uhu en ik kan dan niet snappen waarom een medewerker gewoon verder doet met rekken vullen. Je kan toch 10 minuten een andere kassa openen en de toevloed verminderen?
Bon, ik heb nog nooit in een supermarkt gewerkt misschien zit je vast aan een bepaalde taak en mag je dan niets anders doen.

Nee hoor heeft niets met een taak te maken. althans ik heb in een Nederlandse supermarkt gewerkt en daar had je collega’s die meerdere dingen deden, vullen en kassa draaien bijvoorbeeld. en collega’s die alleen vakken vulden

Aldi heeft gewoon het beleid dat je weinig personeel hebt en dat mensen gewoon maar moeten wachten. En het interessante, vind ik dan, is dat ze dat nog doen ook. Ik merk in de Aldi nooit irritatie van klanten omdat het te sloom gaat want iedereen weet en houd rekening met het beleid. (Denk ik dan?)

Vind het zelf trouwens wel heel irritant maar probeer me niet teveel te ergeren. Heb wel het idee dat het wel veranderd nu veel het nieuwe concepten hebben. Er word sneller een kassa open gegooid.

Dan heeft het juist wel met de taak te maken toch? Want @Daelyss geeft aan dat ze het vervelend vindt dat sommige supermarkt medewerkers doorgaan met vakkenvullen ipv ff snel kassa bijdraaien zodat die rij weggaat. Maar misschien treft zij net die medewerkers die dus geen kassa mogen/kunnen draaien.
Net als dat op het terras soms mensen rondlopen die geen bestellingen opnemen, maar alleen de tafels afruimen ofzo.

2 likes

Ja precies dat bedoel ik dat ze gewoon verkeerde treft. Beetje dom beschreven zo. Maar ik weet ook dat veel prima alle functies kunnen, maar het dan niet mogen want dat is gewoon niet het beleid van bovenaf. Veel bij de Aldi zie je alle taken uitvoeren maar niet op dezelfde dag.

Edit: ik dacht eigenlijk dat ze bedoelde dat je gewoon niet meerdere taken mag uitvoeren in een supermarkt. Dat dat gescheiden moet blijven ofzo. En ik bedoel eigenlijk de taak maakt niet uit, je kunt prima meerder functies vervullen en het gros heeft.ook gewoon een dubbele functie. Veel meer maakt uit wat het beleid van bovenaf is.

3 likes

Oeh lekker, kaas.

Oh dat verklaart alles

4 likes