Impopulaire meningen #3

Alles heeft een reden.

1 like

Haat is een groot woord voor mij. Eerder gewoon ā€œmehā€. Het doet me niet zo veel.

Welkom in niemandsland, als ik twee minuten in de rij sta bij de aldi/lidl is dat al veel :rofl: nadeel is wel dat ik altijd langer moet wachten op de nieuwe producten

Ik erger me eigenlijk nog het meest aan de korte inpakband na de kassa. :unamused:

10 likes

Oh, dat is echt het enige dat ik hier echt mis (buiten familie en vrienden). Niet per se het strand zelf, en ook niet in de zomer, maar het lekker uit kunnen waaien aan zee. Is toch echt anders in het bos of aan een meer.

Ik vind de Action ook kut. Kom er alleen voor goedkope schoonmaakmiddelen en ga standaard chagrijnig weg daar. Hij zit hier ook in een slechte buurt waardoor je jezelf eerst door een lading scooterjochies heen moet werken voor je naar binnen kan, fucking irritant

4 likes

Bij ons bij de action heb je tegenwoordig suwprveel zelfscan kassa’s, dat scheelt al zooooveel!

Ohja de kassa’s vind ik niet eens een probleem. Vooral het tl licht, dat het altijd een zooi is met half opengescheurde verpakkingen, zoveel mensen die een theekransje houden in het gangpad, plastic troep overal… baaaah hah

21 likes

Maak er dan "The Great Depression’ van, dat dekt de lading volledig. :stuck_out_tongue:.
Ik vind het vooral deprimerend dat daar het aantal mensen zonder mondkapje het hoogst lag. (Ja, ik tel steeds mensen en het aantal dat geen kapje draagt.) :’)

2 likes

Ik kon soms weleens echt blij worden van de Action met hun handige goedkope troepjes. En inderdaad koptelefoon op en gaan. Sinds corona is de mijne echter het clubhuis van de coronagekkies. Vermoed inmiddels dat daar geen kinderen, maar een anti-vaccinsekte in de kelder huist

5 likes

Ik vraag me dus af of dit bij de action eerder in het nieuws komt omdat het zo’n goedkope winkel is en het al snel het beeld heeft volks/slecht te zijn, zelfde voor primark.
Kan me namelijk amper voorstellen dat winkelpersoneel bij een Bijenkorf, Blokker, Douglas of wat dan ook gemiddeld beter behandeld wordt.

4 likes

Hm ja ik snap wat je zegt maar ik geloof dus eigenlijk niet dat producten van andere stadswinkels het op dat gebied veel beter doen. Alhoewel action natuurlijk wel meer gericht is op veel inkopen, maar zij werken weer vaker met restpartijen volgens mij en dat vind ik wel goed.

Ik vind afgeven op action/primark trouwens ook best een lastig of gevoelig onderwerp omdat ik het toch vanuit een gepriviligeerde positie doe. Ik heb de keuze om nieuwe kleding te kunnen kopen zonder naar de primark te hoeven, of cadeaus voor mn neefje te kopen zonder dat ik naar de action hoef.

1 like

Ik heb er gewerkt en vond het een leuke werkgever eigenlijk. Eerlijke regels ook

Ik heb ook er ook gewerkt en vond het afschuwelijk haha. Ik werd eruit gegooid omdat ik ā€œniet bij het team pastteā€ omdat ik mijn haar geverfd had. OK is goed fam

9 likes

Ik vind open vuur echt kut. Een open haard of een vuurkorf/vuurtje bedoel ik dus.

Het stinkt en je krijgt last van je ogen. Als je dichtbij een vuurkorf staat is het veel te heet en als je verder weg staat is het hartstikke koud. Of je gezicht smelt eraf maar je rug bevriest. En dan komen er ook nog eens vonken vanaf en je kan je kleding meteen in de was doen. Moet ik nog verder gaan haha

Ik haaaaaat mensen die veel te lang buiten ā€œgezellig bij de vuurkorfā€ :nauseated_face: willen blijven ipv gewoon lekker naar binnen

46 likes

Hahaha idd die pelletdingen altijd
Ik haal ook altijd het milieu-argument aan, van mij ook ziek hypocriet want eet bijna elke dag vlees :grimacing: maar oke kachels blijven kut

Ik vind van die palletmeubels of sloophouttafels veel erger. :stuck_out_tongue:

4 likes

Doe mij maar als wekker een normale digitale met een hard ouderwets wekker geluid.

1 like

Voor de mensen die zo’n hekel hebben aan de Action: Waar haal je dan je basis huishoudelijke dingen zoals schoonmaakmidel, doekjes, plakband, en dat soort spullen? Ik ben er een beetje mee ā€œopgegroeidā€ dus ik weet niet beter dan dat je daarvoor naar de Action gaat. Wil er in deze tijd al helemaal niet heen (ben het ook eens dat het deprimerend is hoor) en ik weet dus echt niet zo goed waar ik nu een nieuwe afwasborstel moet halen.

Gewoon bij de supermarkt

2 likes