Ja ik heb dat met woody Allen! Die sfeer pakt mij nooit(behalve vicky Christina Barcelona)
Ik vind alles van Woody allen dus ook kut, maar misschien ook omdat Woody Allen kut is. weet niet of het de films zijn of omdat het zijn films zijn.
Wibra, ik ga daar naartoe voor de dasty maar ze hebben verder alles op schoonmaakgebied.
Wilde ik ook zeggen. Ik weet niet hoe milieubewuster/duurzamer Wibra is, maar ik vind AH veel te overpriced en geloof niet dat zij hun producten wel eerlijk produceren en verkopen.
Zeeman heeft ook zulke producten @Rilah
Van dasty kan je iig navulverpakkingen kopen. Ah is idd zo overpriced op dat gebied. Haal er alleen soms staalsponsjes waar zeep bij in zit en vuilniszakken.
Nice, de Hema en Zeeman zitten nog dichterbij dan de Action ook. Ik kijk er nu helemaal naar uit naar de volgende keer dat ik dat soort spullen moet inslaan 
AH verkoopt wel Marcelâs Green Soap en Method, dat vind ik wel fijne duurzame schoonmaakproducten. Wel prijzig ja
Producten van Klok koop ik graag, die zijn ook niet de hoofdprijs, maar wel vegan
Ik vind Nederlands een mooie taal en ik vind het stom als mensen het afkraken of doen alsof ze er te goed voor zijn.
Ik vind smartphones verschrikkelijk. Ik vind het vooral naar dat iedereen er steeds op zit. Als je met iemand aan het praten bent, en diegene checkt even snel iets. Als je ergens op probeert te komen en dan ipv met zân allen raden, zoekt iemand het op. Of als je even samen moet wachten en iemand pakt meteen zijn telefoon erbij. Ik kan er echt boos om worden als iemand tijdens een gesprek op zijn telefoon gaat, ik vind dat echt aso.
Ik vind het ook niet goed dat we altijd bereikbaar moeten zijn, al is dat ook een kwestie van de verwachtingen van anderen bijstellen. Mensen weten dat ze me moeten mailen als ze zeker willen zijn dat ik iets lees haha. Verder heb ik zelf al een week mijn telefoon uit (of in elk geval het internet) en ik vind het heerlijk. Ik geniet van de rust.
Dit deed ik ook altijd, maar helaas behoort dat nu niet meer tot de mogelijkheden i.v.m. werk.
Ben wel een keer weggelopen tijdens een etentje met een vriendin. Ik had terwijl zij de hele tijd op haar mobiel zat en ik er twee keer wat van gezegd had, de rekening betaald en ben toen gewoon weggelopen. (Ik had wel doei gezegd en zij bleef gewoon zitten met haar telefoon.) We hadden nog geen hoofdgerecht laten opnemen. Het was ook niet dat ze zat te wachten op iets belangrijks of zo, bijvoorbeeld of ze afgestudeerd was of niet, of dat een operatie succesvol was verlopen. Daarna heb ik het contact zelfs laten verwateren.
Ik ben
gaan studeren omdat ik te onzeker was om voor Engels te gaan. Mensen zijn dat stomverbaasd als ik zeg dat Nederlands niet mijn favoriete taal is. 
Ja, soms kan dat niet idd! Tijdens stages houd ik mijn telefoon ook wel aan.
Maar man wat aso! Mijn zus is ook zo soms. Maar wat erg, dat ze zelfs niet echt doorheeft dat jij weggaat. Dan ben je echt verslaafd! Ik vind het ook naar dat het soort sociaal acceptabel is. Vaak ben ik de enige die er wat van zegt. Ik heb ook wel eens dat ik soms in een groep de enige ben die niet op zijn telefoon zit.
Heeft die vriendin er later nog wat over gezegd? Of jij tegen haar? Wat zei ze toen jij haar erop aansprak? Ik merk dat dat nog wel een punt is. Mensen worden heel snel defensief als je vraagt om even onverdeelde aandacht. Ik heb wel eens iemand geappt met de vraag de telefoon weg te leggen hahaha.
Ik voel me ook altijd een beetje beledigd als iemand het tijdens het afspreken blijkbaar nodig vindt om op de telefoon te zitten. Natuurlijk is het anders als je ergens op wacht. Ik heb ook wel eens samen met vriendinnen op mijn cijferlijst gewacht, maar dat is dan gewoon besproken en dan wacht je samen.
Ik had haar toen een paar dagen later opgebeld en gezegd dat ik het jammer vond dat het zo was gelopen.Maar dat ik ervan uitging dat we gezellig wat zouden eten, zeker omdat we elkaar niet vaak zagen, dat ik het daarom erg jammer vond dat ze alleen aandacht had voor haar telefoon. Zij vond mijn actie niet oké en toen was het schijnbaar voor ons beiden over en uit. Ik ben wel een koppig persoon en misschien soms iets te direct.
Zou je als dominee worden platgebeld of kan je dan gewoon âzet maar op de mail, dan geef ik gauw antwoordâ kunnen hanteren? Kerkelijke communicatie is wel een lekkere alliteratie.
Ik zou het ook zo kunnen doen hoor. Misschien iets te bot, maar ja, als een vriendschap daarop stukloopt, is er wel meer aan de hand en zat er misschien niet meer in.
Als dominee moet je wel je telefoon echt aanhouden ja! Vaak bellen ook mensen in nood. Ik wil later een aparte werktelefoon, zodat ik dat een beetje gescheiden kan houden. Nu geniet ik nog even van de vrijheid van het student-zijn
Ik vind pompoen zo overrated, die zoetige, weeĂŻge smaak blegh
En dat ze dat in de herfst overal doorheen gooien vind ik stom
Eens!!!
De structuur ook 
Ja eens. Wat doe je anders om 12 uur⊠lijkt me nogal saai en anticlimax
Kijken naar het georganiseerde vuurwerk ofwel op de tv of op locatie.

Ok, knalerwten is veel beter plan als je dat effect wil inderdaad!
Ik heb niet zoveel met vuurwerk maar ik zou het zonde vinden als de jochies in mn buurt mn leipe buurvrouw dit jaar niet kunnen laten flippen. Dat is traditieâŠ