Hahaha ja hij wint al 100 jaar op een rij. So humble To all the kids out there dream the impossible
ik haat vuurwerk vanwege het knallen en gewoon gevaarlijk maar ik vind het wel mooi om naar te kijken, maar ik vind het ook zoân deceptie bovenop al zoân ontzettend kutjaar, dat het 12 uur wordt en er gewoon NIETS te zien is, echt een deprimerend idee
ps. Overheid als jullie dit lezen, koop het gewoon op van die vuurwerkpipoâs en organiseer een show per gemeente, dan hebben we nog een beetje vreugd!
In vergelijking met de films van Johan Nijenhuis zijn die van Hallmark van geweldige kwaliteit.
Ik vind littekens helemaal niet lelijk of iets om te vermijden of je voor te schamen.
Ik snap wel dat het mentaal en fysiek heel pijnlijk kan zijn, maar de hoeveelheid keren dat ik gehoord heb dat je niet aan iets mag zitten want littekens!!! Komt mân oren/ogen/neus uit.
Maar waarschijnlijk is dit ook weer het patriarchaat want mannen hoeven zich geen zorgen te maken hierover, alleen vrouwen moeten onbeschadigd en egaal blijven
Over Hamilton heb je wel gelijk, en sommige races zijn ook ronduit saai. Maar voor mij persoonlijk is het ook alles eromheen, de autoâs zelf, het geluid, de strategieĂ«n. En zoals vandaag wint Hamilton weer, maar dat was echt niet zeker in de eerste driekwart van de race! Maar ik snap wel dat als je zelf verder niks met autoâs e.d. hebt dat het saai is.
Ik heb tegen de televisie zitten schreeuwen vandaag! Echt zonde dat hij dan toch weer wint. Allemaal helemaal prima dat het zoân goeie coureur is en hij zoveel doet met zân bekendheid en balblabla maar ik hoop oprecht dat hij nu stopt.
In ieder geval, ik word ook raar aangekeken als ik zeg dat ik formule 1 volg. Helemaal omdat ik verder een beetje een verkapt huisboerinnetje ben met plantjes en crafts enzo. Mensen denken dat ze gewoon rondjes rijden en de snelste wint, klaar. Terwijl juist de politiek en al het technische gepruts zo leuk is!
Toch vind ik het wel lelijk aan mezelf (maar ik heb het dan ook niet over 1 enkel duidelijk litteken van een operatie oid, maar over mijn gezicht en benen en zelfs mijn oogleden hebben verkleuringen
Ik hoop dat ze bij evenementen en andere plekken met veel mensen een deurbeleid gaan hanteren op basis van negatieve coronatest / vaccinatiebewijs. Geen vaccinatie/negatieve test? Dan kom je niet binnen. Geen enkel probleem als er dan een groep mensen wordt buitengesloten omdat ze geen vaccinatie of test willen doen, daaag hoor
Disclaimer
Ik heb het dan natuurlijk niet over de mensen die om een gegronde (medische) reden geen test of vaccinatie kunnen krijgen, maar over #friedepiepolvolk dat geen vaccinatie of test wil omdat ze dat ~vrijheidsbeperking~ vinden
Ik vind littekens prachtig
@Westwood Ik heb veel opvallende littekens (veel operaties) en heb er echt jaren lang ontzettend mee gezeten. Als ik ga zwemmen wordt ik altijd aangestaard wegens een litteken over mijn gehele rug. Nu is het ook geen âmooiâ litteken maar ik zat daardoor er juist nog erger mee. De littekens heb ik nu 10 jaar en pas sinds twee jaar denk ik âhet is okay, het hoort bij mijâ.
Het gaat nu heel erg over mijzelf, maar ik vind jullie berichtjes heel lief.
Ja ik kan me voorstellen dat het echt heel vervelend is als mensen staren, vooral als je je er al heel erg ongemakkelijk over voelt. littekens vertellen altijd ook een verhaal en dit is misschien heel zweverig (en dat ben ik normaal echt niet). Maar bijna in alle gevallen vertelt een litteken dat je lichaam sterk is en heeft gevochten. Fijn dat je het nu kunt zien als een onderdeel van jezelf!
Ik vind het een goed punt dat mensen zich niet zouden moeten hoeven schamen (snap je het nog?) Vanwege reacties van anderen.
Toch blijf ik het zelf vervelend vinden, maar dat komt misschien ook omdat âer geen verhaal achter zitâ bij mij zijn het âgewoonâ littekens van uitslag, acne en ontstekingen aan de zenuwen
Heel herkenbaar! Ik mis wat ribben en heb een groot litteken op mijn rug. Vind dit soort berichten dan ook lief want meestal schaam ik mij ervoor en heb ik vaak boven op de glijbaan in de wachtrij vragen gekregen wat ik voor vreemde rug heb
Oh jeetje dat klinkt heftig, een paar ribben missen! Gaat het nu okay met je? Vreselijk hoe mensen (hardop) denken⊠Ik vind je in ieder geval prachtig! Klinkt heel eng, maar we volgen elkaar op insta haha.
Ik heb een heftige vorm van Scoliose (vergroeiing van de wervelkolom) en ben daar een aantal keren aan geopereerd. Hoe vaker een litteken open gaat, hoe minder mooi het wordt natuurlijk. Mijn schouderblad steekt nog steeds ver uit waardoor ik een bochel heb, dus ik herken het heel erg wat je schrijft.
Same ook grote moedervlekken en wijnvlekken vind ik mooi.
Grote moedervlekken kunnen alleen zo verdomd gevaarlijk zijn.
Ik heb 2 mega grote littekens van heup tot heup en van tussen mân borsten tot onderaan mân buik, na het weghalen van overtollige huid. Krijg vaak de vraag of ik niet baal van die littekens, maar ik zie ze eigenlijk niet eens meer en buiten dat herinneren ze me eraan dat ik 70 kilo ben afgevallen. Iets waar ik heel hard voor gewerkt heb en supertrots op ben.
Dit zijn ook mijn littekens, zelfs littekens zonder verhaal zouden niet iets moeten zijn om vervelend te vinden. Ik vind acne (littekens) vaak ook wel gewoon mooi, al is het maar omdat ik mensen die niet perfect zijn net iets meer waardeer.
En ik weet niet, maar als tiener maak je geen doordachte beslissingen en mijn acne littekens hebben ook een verhaal op een of andere manier haha. Dat ik ooit een tiener zonder hersenen was, en ik impulsieve beslissingen gemaakt heb, en nu ben ik gewoon zo
Maar goed ik hoop dat je het ooit minder vervelend gaat vinden
Vind het met name vervelend dat ik niet per se gewoon wat streepjes of putjes heb maar dat mijn ogen er daardoor ook uitzien alsof ik ĂĄltijd net mijn examenweek achter de rug heb of ziek ben mijn donkere kringen zijn op die plekken ook diep blauw