Wat een lul
Sommige mensen moeten echt leren dat als je niets aardigs kan zeggen, je ook de keuze hebt om niets te zeggen. Wat een verspilling van lucht is die man.
Naam en adress graag. Zin om hem te meppen.
Ja echt ophouden mensen. Krijg ook standaard het grootste stuk taart op een verjaardag of als er in de kantine iets overblijft dan is het āgeef die maar aan macaron want die kan het nog wel gebruikenā. Hi ha ho. Super grappig joh, kom niet meer bij. Maar ja zij kunnen natuurlijk ook niet weten dat ik een wedstrijdje hamburger eten met gemak zou winnen van iedereen
Ik vind die borden langs de weg met snelheid en dan emojiās erbij echt zo kinderachtig, net alsnog de gemiddelde leeftijd van een autobestuurder 10 jaar is.
Zo kut dit
Toen ik bij de Hema werkte, kocht iemand cappuccino paaseieren, dus ik zei oohhh die zijn echt super lekker goeie keus.
Kreeg ik terug ; alsof jij weleens paaseitjes eet.
Hoop dat ze gestikt is in dār paasei
Huh, waar slaat dit op? Wat een rare opmerking van diegene.
Hehe ik ben als vakkenvuller in de appie ooit uitgescholden voor mager scharminkel omdat een klant vroeg of de boterhamworst van merk X lekker was, en ik zei dat ik dat niet wist. Het rare was ook dat ik helemaal niet dun was maar juist eerder een beetje chubby, snap nog altijd niet waar die opmerking vandaan kwam.
Ze vond me te dun, Kreeg ook zoān vieze blik over mān hele lijf heen ugh
En ook als je aangeeft nee neem maar nie speciaal wat voor mij mee, dat dan toch doen (vaak iets waar ik helemaal niet tegen kan) en dan iedere keer: Maar dat heb ik speciaal voor JOU gekocht
Als ik toch zeg nee dan is het nee
Ik denk dat ik weet welke @NInja bedoelt, volgens mij heb ik die weleens gezien in het noorden vd land? Is dan heel irritant zoān langwerpig bord met zoān
Heb gezocht naar een foto maar kan niks vinden op google
Deze misschien? Die laat eerst je snelheid zien en dan een smiley. Als je te hard rijdt kijkt ie dan sip
Er staat geen snelweg toch? (Ik moest ook even teruglezen haha)
Nee, het is echt zoals ik het omschrijf zoān standaard bord met zoān gele smiley erop haha. He shit wil echt graag een plaatje vinden ervan nu.
Neeee deze vind ik wel leuk hahaha lekker tegenstrijdig maar deze heeft tenminste nog interactie en een normale smiley
Maar ik bedoel deze:
Oh die vind ik altijd zo schattig
Haha wat is dit. Kleuters rijden geen auto dus waarom zou je je communicatie daarop richten.
Haha jaaaaa deze bedoelde ik ook!
Hahaha dit geeft me echt msn-vibes