Impopulaire meningen #3

Wat een lul

11 likes

Sommige mensen moeten echt leren dat als je niets aardigs kan zeggen, je ook de keuze hebt om niets te zeggen. Wat een verspilling van lucht is die man.

8 likes

Naam en adress graag. Zin om hem te meppen.

5 likes

Ja echt ophouden mensen. Krijg ook standaard het grootste stuk taart op een verjaardag of als er in de kantine iets overblijft dan is het ā€œgeef die maar aan macaron want die kan het nog wel gebruikenā€. Hi ha ho. Super grappig joh, kom niet meer bij. Maar ja zij kunnen natuurlijk ook niet weten dat ik een wedstrijdje hamburger eten met gemak zou winnen van iedereen :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

Ik vind die borden langs de weg met snelheid en dan emoji’s erbij echt zo kinderachtig, net alsnog de gemiddelde leeftijd van een autobestuurder 10 jaar is.

5 likes

Zo kut dit
Toen ik bij de Hema werkte, kocht iemand cappuccino paaseieren, dus ik zei oohhh die zijn echt super lekker goeie keus.
Kreeg ik terug ; alsof jij weleens paaseitjes eet.
Hoop dat ze gestikt is in d’r paasei

4 likes

Huh, waar slaat dit op? Wat een rare opmerking van diegene.

2 likes

Hehe ik ben als vakkenvuller in de appie ooit uitgescholden voor mager scharminkel omdat een klant vroeg of de boterhamworst van merk X lekker was, en ik zei dat ik dat niet wist. Het rare was ook dat ik helemaal niet dun was maar juist eerder een beetje chubby, snap nog altijd niet waar die opmerking vandaan kwam.

Ze vond me te dun, Kreeg ook zo’n vieze blik over m’n hele lijf heen ugh

En ook als je aangeeft nee neem maar nie speciaal wat voor mij mee, dat dan toch doen (vaak iets waar ik helemaal niet tegen kan) en dan iedere keer: Maar dat heb ik speciaal voor JOU gekocht :no_mouth:

Als ik toch zeg nee dan is het nee

Ik denk dat ik weet welke @NInja bedoelt, volgens mij heb ik die weleens gezien in het noorden vd land? Is dan heel irritant zo’n langwerpig bord met zo’n :thumbsup:

Heb gezocht naar een foto maar kan niks vinden op google

1 like

afbeelding

Deze misschien? Die laat eerst je snelheid zien en dan een smiley. Als je te hard rijdt kijkt ie dan sip

3 likes

Er staat geen snelweg toch? (Ik moest ook even teruglezen haha)

Nee, het is echt zoals ik het omschrijf zo’n standaard bord met zo’n gele smiley erop haha. He shit wil echt graag een plaatje vinden ervan nu.

Ja deze borden zijn ook zo kut, misschien bedoelt @NInja die

:frowning_face: Nog 5 km

:neutral_face: Nog 3 km

:slight_smile: Nog 1 km

1 like

Neeee deze vind ik wel leuk hahaha lekker tegenstrijdig maar deze heeft tenminste nog interactie en een normale smiley

Maar ik bedoel deze:

23 likes

Oh die vind ik altijd zo schattig :heart_eyes:

Haha wat is dit. Kleuters rijden geen auto dus waarom zou je je communicatie daarop richten.

23 likes

Haha jaaaaa deze bedoelde ik ook!

1 like

Hahaha dit geeft me echt msn-vibes

12 likes