Impopulaire meningen #3

Ik vind flared broeken bij babies en kleine kinderen niet leuk

21 likes

Oh idd dat vind ik ook zo stom! Als kinderen veel te wijs voor hun leeftijd worden gekleed. Ik heb dat ook met van die vintage opa petjes bij kleine kinderen. Dat matcht gewoon niet.

12 likes

Dat dus :joy:

7 likes

Ja! Sommige kindjes van influenzas. Hele boho vestjes, laarsjes. Ik zie soms ook leuke dingen bij Zara in die stijl, maar sommigen gaan all-in on steroids

4 likes

Vind het ook zooo vreselijk als mensen hun kind aankleden als een mini versie van zichzelf

22 likes

En dat houden ze toch nooit aan? Ik was als kleutel altijd alles kwijt qua mutsen/sjaals/broodtrommels/gymtassen/rugzak etc. Is vast alleen voor de foto.

2 likes

Oh ja zo cringy vind ik dat. Die kids hebben nog 80+ jaar waarin ze te pas en te onpas beoordeeld gaan worden op hun uiterlijk, laat ze op mijn minst de eerste paar jaar van hun leven gewoon lekker ongemoeid chillen in een lelijke romper vol snot.

4 likes

Wat doe je jezelf ook aan qua was :see_no_evil:

1 like

Hahaha uiteraard ben jij weer de enige die het begrijpt :pray:t3:

2 likes

Ik heb een baby yoda knuffel nu vast…
En ik kijk oprecht alleen de compilatie van baby yoda scenes, nog nooit een volledige aflevering gezien :see_no_evil:

Ik vind het een hobby om mijn kind leuk te kleden, vind het juist vervelend als ze er vies of onverzorgd uit zien.

5 likes

Hahaha zo fucking droog ik moest hardop lachen

30 likes

Ik was vooral pissig toen ik erachter kwam dat baby Yoda helemaal niet Yoda is, ‘t is gewoon een andere trol

12 likes

Wat???!

Ik vind het ook zo intens ergerlijk dat die hype nu al een miljoen jaar duurt :weary:

1 like

Vind m ook niet schattig ofzo? Is gewoon een groene Gremlin

2 likes

Het is gebeurd, Ik heb het aan hem verteld.

69 likes

THE CHILD WHINES

5 likes

:pleading_face:

1 like

Ik vind het best eens lekker om dit jaar niet over kerst na te hoeven denken en het echt intiem te kunnen vieren.

32 likes