Impopulaire mening onder docenten: ik zou het best fijn vinden als eenmalig de kerstvakantie wordt verlengd i.v.m. corona maar deze dan niet in het teken staat van online les geven.
Ik kijk ook echt heel erg uit naar kerstavond, met zn 2en thuis. Geen feestje in de stad waar je heen āmoetā, maar samen cadeautjes uitpakken en lekkere hapjes de hele avond
Ja precies dit!
Hier net zo. Nu zitten we dan ook met de tweeling die rond kerst geboren wordt, maar zonder is corona ook echt een heerlijk excuus om het eens lekker te vieren zonder familieprikkelsā:smiling_face_with_three_hearts:. Volgend jaar wat mij betreft weer
Ik vond baby Yoda (baby Yoda species) ook heel schattig eerst, maar hij is in de serie idd een lul. Of gewoon hoe een peuter zich gedraagt.
Die arme kikker(visje)s
Ik vind The Crown echt een heel stomme serie.
Een tijdje terug postte ik hier dat ik paardrijden maar zielig vind en dat mensen toch ook niet op een koe gaan rijden. Nou dat had ik mis⦠ik kwam op fb een filmpje tegen van iemand die op een koe rijdt?!?
Waar gaat het toch heen
Mijn pusheen pyjama huilt nu
Same! Volwassen mensen die helemaal hysterisch in Disney staan te doen dat ze met Mickey op de foto moeten. Het is iemand in een pak
Mickey kan me niks schelen, maar als Flynn voor mān neus staat dan moet ik wel met hem op de foto
Leugenaar
Pas maar op, straks vind je nog Hello Kitty gespiest en wel terug.
Het is gebeurd
Ik erger me echt aan mensen met hoeden. Loop ik door het station op weg naar werk, komt er opeens zoān fashionista met een baret voorbij hobbelen. Kan het gewoon niet serieus nemen.
Haha love deze impopulaire mening. Een aantal jaar geleden liepen gasten ook ineens met zoān zwarte hoed rond. En een bekende van mij had ook zoān hoed en toen zaten we in de kroeg en hij had dat ding op. Zo kut.
Zoān hoed bedoel ik:
Hahaha vind hoeden helemaal prima maar idd als mensen ze binnen ophouden echt